Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم قهرمان دو سال گذشته لیگ برتر ایران، علیه سرمربی اش حکم تخلیه منزل گرفت!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پیشین تیم استقلال خوزستان که به رغم شاهکار با عده ای جوان و تصاحب عنوان تاریخی قهرمانی همچنان طلب سنگینی از این باشگاه دارد، امروز با اتفاقی عجیب از سوی باشگاه خوزستانی مواجه شده است. این باشگاه بحران زده که با کسر شش امتیاز بدلیل بدهی به لیگ دسته اول سقوط کرده است، حالا اتفاقی تلخ را رقم زد و علیه سرمربی سابق و موفقش حکم تخلیه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر عجیبی که از اهواز رسیده حاکی از این است که عبدالله ویسی، سرمربی رامهرمزی که در سال‌های اخیر در دو مقطع هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده داشته است و در حال حاضر بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد، حاضر به تحویل منزل مسکونی که در اختیارش قرار گرفته نیست تا پولش را بگیرد.

باشگاه استقلال خوزستان با حکم قضایی به دنبال تخلیه منزلی در اهواز است که این سرمربی و خانواده اش در آنجا زندگی می‌کنند. دلیل این اقدام هم تعلق منزل مذکور به گروه ملی عنوان شده است اما مسئله اینجاست که عبدالله ویسی صورت جلسه‌ای در اختیار دارد مبنی بر اینکه تا زمان دریافت مبلغ طلبش از باشگاه استقلال، حق دارد در منزل تحویل شده سکونت داشته باشد. طبق این صورتجلسه و با علم به اینکه استقلالی‌ها هنوز هیچ بخشی از طلب سرمربی سابق خود را پرداخت نکرده اند، ویسی این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در منزل مورد نظر زندگی کند.

فارغ از این بحث، اقدام باشگاه اس خوزستان تا حدودی فراموشکارانه به نظر می‌رسد. دقیقا سه سال پیش در همین ماه اردیبهشت بود که ویسی با قهرمانی در لیگ برتر، به یکی از خاطره ساز‌ترین چهره‌های فوتبالی در تاریخ استان خوزستان تبدیل شد. پس از یک فصل دوری، ویسی دوباره به استقلال برگشت و این بار توانست تیم بحران زده را در لیگ برتر نگه دارد. ماجرای سکونت در منزل متعلق به باشگاه تا زمان دریافت طلب هم به همین زمان برمی گردد.

این در حالی است که مدیران استقلال در ماه‌های اخیر به خوبی متوجه شده اند اگر یک بازیکن خارجی از آن‌ها حتی طلب اندکی داشته باشد، به راحتی شکایت می‌کند و سنگین‌ترین احکام را نیز از فیفا دریافت می‌کند. اگر طلبکاران ایرانی این مسیر سرسختانه را طی نمی‌کنند، انتظار می‌رود باشگاه‌های بدهکار برخورد شایسته تری با آن‌ها داشته باشند. به ویژه در شرایطی که دریافت پول در زمان مقرر خود، تفاوت بسیاری با گرفتن آن با تاخیر چند ساله دارد. با این حال از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان شنیده می‌شود که درصدد هستند مسئله خانه محل سکونت عبدالله ویسی به زودی حل شود و مشکل دیگری برای سرمربی سابق این تیم به وجود نیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استقلال خوزستان حکم تخلیه ویسی رمز یکبار مصرف کارت سوخت بانکی غزه مهدی تاج بنیامین بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد