Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، از وجود دو هزار و ۲۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی از تعریف هر گونه طرح جدید با اعتبارات دولتی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکمیل این طرح ها، حداقل ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود حداکثر تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

الیاسی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های جدید، نیمه تمام و تکمیلی غیر حاکمیتی چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی با آسان‌ترین روش ممکن امکان پذیر است.

وی ادامه داد: ظرفیت ها، قابلیت‌ها و امکانات چهارمحال و بختیاری باید شناسایی و به کارگیری شود که البته این مهم در اسناد توسعه‌ای بالادستی استان مورد توجه قرار گرفته است.

الیاسی اظهار داشت: در سال جاری بودجه چهارمحال و بختیاری ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که این مبلغ در مقایسه با هفت هزار میلیارد ریال سال گذشته، بیش از ۵۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: اعتبارات ملی و استانی در سال ۹۷ برای چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال بود که این میزان امسال با ۱۵۶ درصد افزایش به پنج هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/خ

بودجه عمرانی چهارمحال و بختیاری ۱۲ هزار میلیارد ریال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری