Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، حمدالله کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار، اظهار داشت: برخی پروژه‌ها در بیجار به علت طولانی‌شدن زمان اجرا و افتتاح آن به طنز تبدیل شده که مصداق آن پروژه زنجیره فولاد کردستان است که مانند پروژه جاده بیجار به همدان تبدیل به یک طنز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برخی از مشکلات شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: ماندن در بیجار نیازمند ابزار و امکاناتی است که مسئولان موظف به فراهم کردن آن هستند چرا که در صورت وجود مشکلات و ازدیاد روز به روز آنها مردم دیار گروس در بیجار نمی‌مانند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ۳۱۰ هزار سند ولادت، ۸۹ هزار نفر آن باقی مانده و جمعیت بیجار به ۹۰ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده که این نشان از محرومیت شهرستان بیجار و مهاجرت مردم به علت این محرومیت‌ها است.

کریمی یادآور شد: جدا از بحث اشتغال، مسائل دیگری هم عامل مهاجرت گریزی در بیجار است که امیدواریم با تلاش مدیران و مسئولان و خود مردم، فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ماندن در بیجار گروس و آباد کردن این دیار عملی شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امیدواریم سفر آینده رئیس جمهور به کردستان منجر به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عظیم پتروشیمی در این منطقه و ایجاد اشتغال در بیجار شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهریورماه امسال پروژه جاده بیجار همدان به اتمام می‌رسد و هشت میلیارد هم برای جاده بیجار تکاب در نظر گرفته شده که به زودی آغاز و اجرایی خواهد شد.

کریمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: سال گذشته ۱۸ روستا گازرسانی شد و در سال جاری نیز ۲۸ روستا گازرسانی خواهد شد که این کار می‌تواند گام خوبی در توسعه این شهرستان باشد.

کد خبر 4610375

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بیجار حمدالله کریمی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی