Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:11:07 GMT

افزایش 10 درصدی قیمت مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۲۹۶

افزایش 10 درصدی قیمت مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه گفت: امروز قیمت مصالح ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته که رکود ساخت و ساز نسبت به سال گذشته را در پی داشته است.

پرویز آهنگر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه واردات کارخانجات و تأثیر پذیری آن از نوسان نرخ ارز سبب آشفتگی قیمت مصالح ساختمانی و عدم تعیین قیمت مشخص می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم میلگرد در بازار با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵,۴۵۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته هر کیلو میلگرد ۵,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسید.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه تصریح کرد: قیمت هر پاکت سیمان در بازار ارومیه ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان است که نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

آهنگر با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه تیر آهن ۱۴ در بازار ارومیه ۹۰۰ هزار و ۵۰ تومان است گفت: سال گذشته هر شاخه تیر آهن ۱۴، ۸۰۰ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه با اشاره به نظارت کامل از سوی اتحادیه مصالح فروشان ارومیه بر روی مراکز فروش تصریح کرد: تاکنون تخلفاتی مربوط به کم فروشی و یا گران فروشی گزارش نشده و در صورت شکایتی در این خصوص شهروندان با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصالح ساختماني منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت