Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:05:31 GMT

معترض استرالیایی به سمت نخست‌وزیر تخم مرغ پرتاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۲۴۶۶

معترض استرالیایی به سمت نخست‌وزیر تخم مرغ پرتاب کرد

تصاویر تلویزیونی نشان داد که یک معترض در جریان کمپین انتخاباتی امروز (سه شنبه) در استرالیا به سر نخست وزیر این کشور تخم مرغ پرتاب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای امنیتی استرالیا به سرعت این معترض را که یک زن بود از محل دور کردند.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا بلافاصله پس از پرتاب این تخم مرغ سرش را پاک کرد و سپس به یک زن مسن که در نتیجه این رویداد بر زمین افتاده بود، کمک کرد تا بلند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موریسون در پیامی توییتری نوشت: ما در مقابل چنین اقداماتی برمی‌خیزیم خواه این اقدامات از سوی فعالان ضعیف‌النفسی باشد که هیچ احترامی به کسی نمی‌گذارند یا اعضای اتحادیه‌های کارگری باشد.

این رویداد در جریان سفر نخست وزیر به آلبری، در نیو ساوس ولز رخ داد.

این زن بعداً به خبرنگاران گفت که این اقدامش برای خود حرفی داشته و به جزایر مأنوس در پاپوآ گینه نو اشاره کرد که استرالیا مدت‌ها مهاجران را در آن بازداشت کرده است.

در مارس سال جاری میلادی، یک نوجوان هم یک تخم مرغ را به سر یک قانونگذار جناح راستی استرالیایی شکست؛ این قانونگذار عامل تیراندازی‌های گسترده در مساجد نیوزیلند را برنامه‌های مهاجرتی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استراليا تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا