Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام برزگر، از آغاز دومین دوره مسابقات تلاوت سنتی قرآنی کریم در شهرستان لامرد خبر داد و گفت: پنج نفر از برترین قاریان پیشکوست با رای هیات داوران انتخاب و تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «منصور برزگر»، از آغاز دومین دوره مسابقات تلاوت سنتی قرآنی کریم در شهرستان لامرد خبر داد و گفت: پنج نفر از برترین قاریان پیشکوست با رای هیات داوران انتخاب و تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)»، مکتب خانه و جلسه های تلاوت سنتی قرآن را جلسه های ریشه‌ ای در اسلام دانست و گفت: مکتب خانه ها از دوران پیامبر راه‌ اندازی شدند تا امروز هم ادامه دارند و حتی جلسه های روضه و مرثیه اهل بیت (ع) برآمده از همین مکتب های قرآن است و اگر امروز در جلسه های اهل بیت (ع) قرآن وجود ندارد، این یک آسیبی است که در جامعه ما به وجود آمده است.

 

وی افزود: مسابقات تلاوت سنتی قرآن کریم، با هدف احیای سنت تلاوت قرآن کریم در محله های قدیمی شهرستان لامرد و تجلیل از قاریان و تلاوت کنندگان پیشکسوت قرآن کریم برگزار می شود.

 

دکتر برزگر تاکید کرد: پیشکسوتان و تالیان قرآن کریم می توانند تا شنبه پنجم رمضان با ارسال نام و نام خانوادگی و محل سکونت به شماره سامانه 3000722744 برای این دوره از مسابقات ثبت نام و پس از تعیین جدول زمان بندی با دریافت دعوت نامه برای مسابقات مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مرحله کشوری مشهد روز معلم برنامه های ماه رمضان روزنامه مسابقات قرآن پیشکسوتان لامرد مکتب القرآن مکتب القرآن فارس مکتب القرآن ثارالله ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد