Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:05:10 GMT

هرگونه موازی کاری با دفاتر پیشخوان دولت باید متوقف شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۷۶۲

هرگونه موازی کاری با دفاتر پیشخوان دولت باید متوقف شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: علت مراجعه کم مردم به دفاتر پیشخوان، ارائه خدمات مورد نظر از سوی دستگاه اجرایی است بنابراین هرگونه موازی کاری در این رابطه باید متوقف شود.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری مدیریت قزوین افزود: به طور حتم با برون سپاری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان رضایت مندی بیشتر جامعه را کسب کرد و همچنین مردم می توانند از خدمات یکسان و برابری برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با برون سپاری خدمات از سوی ادارات و با کاهش تصدی گری دستگاه های اجرایی می توان به توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دست یافت.
زاهدی با بیان اینکه تصدی گری یک الزام اجتماعی است،اظهار داشت: اگر دستگاه هایی مانند شهرداری دفاتر پیشخوان داشته باشند، بسیاری از مراجعات مردمی کاهش یافته و امکان مدیریت و فرصت تفکری بهتری برای مجموعه مدیران شهری فراهم می شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: در خصوص تصدی گری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان همه تابع قانون هستند و اگر دستگاهی مدعی است که قوانین خاصی برای عدم واگذاری خدمات خود به این دفاتر را دارد باید ارائه کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باور خیلی از افراد جامعه این است که حتما باید رییس بوده و خودشان کارهای ارباب رجوع را انجام دهند، درحالی که وظایف دولتی برای مردم فرصت فکر کردن را از مدیران می گیرد و امکان کشف راه های جدید در راستای حل مشکلات را کاهش می دهد.
استاندار قزوین با بیان اینکه باید در رویکردهای خود در حوزه های اداری تجدید نظر کنیم،یادآور شد: توسعه نیاز به الزاماتی دارد که باید به آن تن داد و خیلی از کشورهای توسعه یافته 50 سال پیش این الزامات را انجام داده اند درحالی که هنوز ما اندرخم یک کوچه هستیم و باید این رویه را تغییر دهیم.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات دفاتر پيشخوان دولت استاندار قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است