Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@17:14:01 GMT

به نام تیم ملی، به کام آقای سرپرست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۹۶۰

به نام تیم ملی، به کام آقای سرپرست

به گزارش جهان نيوز، آذر ماه سال گذشته بود که افشین داوری به فدراسیون والیبال آمد و به عنوان سرپرست کارش را آغاز کرد. مدل رفتاری وی به گونه‌ای بود که خیلی‌ها برداشت کردند او به قصد ماندن آمده است؛ داوری جلسات متعددی برگزار کرد، تصمیمات مختلفی گرفت، انتصاب‌هایی داشت و اقداماتی کرد که این شائبه را پررنگ‌تر کرد، اما حرف و حدیث‌های زیادی هم درمورد ماندن یا رفتنش مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشین داوری در این خصوص گفت «با توجه به خدماتی که در مدت اخیر داشته‌ام اگر مطالبه اهالی والیبال باشد حتماً در انتخابات حضور پیدا خواهم کرد.» این صحبت آقای سرپرست نشان می‌دهد که داوری شرایط حاکم بر فدراسیون والیبال پسندیده و دلش می‌خواهد به کارش در این فدراسیون ادامه دهد، اما منتظر چراغ سبز وزارت ورزش و اهالی والیبال است.

شاید جالب باشد بدانیم که از بین تمام فدراسون‌هایی که تکلیف ریاست‌شان مشخص نبود تنها والیبال هنوز بلاتکلیف است و حتی زمان آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتش هم اعلام نشده است. موضوع عجیب‌تر اینکه اخیراً در خبرها آمد که امکان دارد این شرایط تا پایان رقابت‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها هم ادامه داشته باشد، چراکه آقایان معتقد هستند اقدام برای برگزاری انتخابات امکان دارد به تیم ملی صدمه بزند.

نکته اینجاست که باید بدانیم بعد از بازی‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها، رقابت جهانی تیم‌های نوجوانان و جوانان و سپس مسابقات انتخابی المپیک آغاز خواهد شد؛ آیا آن تیم‌ها تحت تاثیر فضای انتخابات قرار نمی‌گیرند یا اینکه اهمیتی برای آقایان ندارند؟

دانستن این نکته هم مفید خواهد بود که دوران سرپرستی 2 مقطع 3 ماهه است و داوری تاکنون حدود 5 ماه است که در فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه به گفته مسئولان تا پایان بازی‌های لیگ ملت‌ها اقدامی صورت نخواهد گرفت دوران سرپرستی داوری به بیش از 6 ماه خواهد رسید.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال درمورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال می‌گوید: «از یک طرف فشردگی مسابقات تیم ملی وجود دارد و از طرف دیگر باید انتخابات 7 هیأت استانی را برگزار کنیم. اگر روسای بازنشسته هیأت‌ها هم مجبور به کناره‌گیری شوند تعداد هیأت‌های بدون رئیس به 10 می‌رسد.» که با این تفاسیر باید گفت از دست داد زمان به نام تیم ملی و به کام آقای سرپرست خواهد بود. سوال دیگری که مطرح است اینکه چرا حداقل تکلیف هیأت‌های استانی زودتر مشخص نمی‌شود؟

منبع: فارس
  کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم