Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@09:21:39 GMT

هم اندیشی مدیران بانک دی و اسنوا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۵۱۴

هم اندیشی مدیران بانک دی و اسنوا برگزار شد

پول‌نیوز - نشست هم اندیشی مسئولین اجرایی بانک و روسای شعب تهران و البرز با مدیران شرکت اسنوا در راستای عملی نمودن شعار سال مبنی بر رونق تولید برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست، نوروز ساقلی، رئیس اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک با بیان این که بانک دی در نظر دارد در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت کمک به واحدهای تولیدی استفاده نماید گفت: رسالت ما در بانک ارزش آفرین دی این است که در زمینه ی تولید، اشتغال و بکارگیری جوانان با توجه به حمایت از کالای ایرانی بتوانیم با تولیدکنندگان ایرانی مشارکت دوجانبه داشته باشیم و انگیزه خرید کالای داخلی را در بین آحاد جامعه افزایش دهیم که در همین راستا در سال 1397 دی کارت خرید کالای ایرانی اسنوا را در قالب یک تفاهم نامه با گروه تولیدی انتخاب و در راستای حمایت از کالای ایرانی طراحی کردیم که مقرر شد در سال جاری سقف اعتبار کارت ها به 300 میلیون ریال افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: دی کارت خرید کالای ایرانی اسنوا یک ارتباط سه جانبه بین مصرف کننده ، تولید کننده و بانک است که ضمن تامین منافع خریداران کالا موجب حمایت از تولیدکننده داخلی می شود و بانک دی در راستای حمایت از تولیدکنندگان ، رونق کسب و کار در بازار و ارائه خدمت به آحاد مردم در نظر دارد دی کارت خرید کالای ایرانی را در قالب همکاری با شرکت های تولید کننده داخلی توسعه بخشد.

در این نشست، محمدرضا عزیزی، مدیرعامل شرکت اسمارت با اشاره به سوابق درخشان شرکت اسنوا که قریب به پانزده سال از تاسیس آن می گذرد، گفت: این شرکت با دارا بودن متخصصان داخلی توانمند و تحصیلکرده در زمینه توسعه فروش محصولات تولیدی با تکیه بر روش‌های نوین فروش توانسته در راستای رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت موفق عمل کند.

همچنین در این نشست سید حسن مدنی، رئیس هیئت مدیره شرکت اسمارت نیز ضمن قدردانی از همکاری موثر بانک دی در حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی گفت: دی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ویژه محصولات اسنوا عامل ایجاد رشد رقابتی بین محصولات ایرانی و خارجی در بازار فروش شده است و امیدواریم که بتوانیم با ارائه محصولات با کیفیت به آحاد جامعه بویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران شاهد روابط بلند مدت و متقابل با بانک دی و مشتریان در سال های آتی باشیم.

دی کارت خرید کالای ایرانی اسنوا با هدف حمایت از کالای ایرانی و تحریک تقاضای محصولات داخلی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی طراحی شده است و هر مشتری حقیقی ایرانی با مراجعه به فروشگاه، نمایندگی و سایت گروه انتخاب می تواند کالای مورد نظر خود را انتخاب نماید و با مراجعه به شعبه بانک دی، دی کارت اسنوا را دریافت کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی اسنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود