Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، صفدر سلطانی، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم، پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس ناحیه چهار، شهرستان های تایباد، بردسکن، کاشمر و چناران افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برای عملیات زیرسازی، فنس کشی، نورپردازی، خرید و نصب چمن مصنوعی هرکدام از زمین های فوق، اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: محل احداث زمین های چمن مصنوعی تازه افتتاح شده براساس دسترسی حداکثری جمعیت دانش آموزی و همچنین با اولویت پایین بودن میزان سرانه فضای ورزشی آن منطقه انتخاب شده است و تمامی این زمین های چمن مصنوعی در داخل فضای مدرسه نصب شده تا دانش آموزان آن مدرسه و همچنین مدارس اطراف بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. وی افزود: اولین زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان دختر استان در آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد افتتاح و به بهره برداری رسید. افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهرستان بردسکن به خاطر حادثه غم انگیز و تاسف بار تصادف چهار دانش‌آموز جان‌ باخته این شهرستان بود که به‌ عنوان یادمان این دانش‌آموزان انجام گرفت. سلطانی تاکید کرد: با بهره برداری از این پنج چمن مصنوعی، تعداد چمن های مصنوعی آموزش و پرورش استان به ۲۱ چمن مصنوعی افزایش یافت. با افتتاح و بهره برداری این پنج زمین چمن مصنوعی، میزان فضاهای ورزشی روباز آموزش و پرورش استان به میزان پنج هزار متر افزایش یافت.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زمین چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند