Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه تهران برنامه های انجام شده در هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه تهران را تشریح کرد.به گزارش بلاغ،

حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته‌ خوابگاه‌ها در این دانشگاه گفت: در تمامی روزهای هفته خوابگاه‌ها برنامه‌های متفاوتی در خوابگاه کوی پسران،‌ فاطمیه، چمران، خوابگاه متاهلین جلال و شهید مطهری و خوابگاه‌های وصال برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: در کوی پسران علاوه بر برگزاری مسابقه استندآپ و عکاسی، تعدادی کتب به دانشجویان اهدا شد و در کنار آن غرفه مرکز مشاوره نیز فعالیت‌های برای سلامت روانی دانشجویان به انجام رساند. 

به‌نژاد تاکید کرد: کارگاه مقاله‌نویسی،‌نمایش فیلم‌های کوتاه روانشناختی، توزیع تقویم جیبی و کتابچه‌های انتشارات مرکز مشاوره، مسابقه توانمندی مغز و مسابقه پیامکی از دیگر برنامه‌هایی بود که در خوابگاه کوی پسران انجام شد. همچنین اجرای پانتومیم، موسیقی محلی، کارگاه کارآفرینی کسب و کارهای موفق، نمایش خیابانی، کارگاه آموزشی پروپزال نویسی و کارگاه‌هایی برای مدیریت رابطه عاطفی در این خوابگاه برگزار شد. 

وی ادامه داد: همراه با اجرای موسیقی‌های محلی مسابقاتی نظیر مشاعره، آمادگی جسمانی و کارگاه کارآفرینی بازار کار آنلاین، بازدید از موزه مقدم و مسابقه اجرا، برگزار شد و در روز جمعه دانشجویان از باغ موزه نگارستان بازدید کردند. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در ادامه به برنامه‌های خوابگاه فاطمیه اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی کارگاه‌هایی نظیر تیپ شخصیتی مناسب برای ازدواج، مدیریت ارتباطات بین فردی، ایستگاه مشاوره به همراه برگزاری مسابقه و توزیع بروشور، شعبده‌بازی و اجرای تئاتر خیابانی در این خوابگاه انجام شد و برای دانشجویان دختر جشنواره پخت غذا، مسابقه طناب‌زنی و دارت نیز برگزار شد. 

به‌نژاد با بیان اینکه چنین فعالیت‌هایی در خوابگاه چمران نیز صورت گرفت، گفت: کافه سلامت روان، مسابقه عکاسی، نمایش خیابانی و کارگاه آموزشی رفتارهای آسیب‌رسان به همراه مسابقه بازی رنگ‌ها و هیجانات در این خوابگاه انجام شد و دانشجویان در روز پایانی از باغ موزه نگارستان بازدید کردند. 

وی درباره فعالیت‌های دانشگاه در خوابگاه‌های متاهلین ،گفت: در خوابگاه متاهلین نمایش خیابانی،‌ مسابقه عکاسی، مسابقه نقاشی کودکان، طناب‌زنی،‌ شطرنج و دارت برگزار شد.خوشبختانه دانشجویان ازبرگزاری این برنامه ها استقبال کردند و فعالیت خوابگاه‌ها نیز قابل قبول بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر

ویژه برنامه سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان زابل نیز به اجرا درآمد در این مراسم باشکوه به نشانه تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،  طی آئینی زنگ دانش نواخته شد.

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌های نفیس و  لوح تقدیر از معلم‌های نمونه و تلاشگر شهرستان زابل تجلیل به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته