Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان زیادی در لیست خرید بایرن مونیخ برای تابستان جاری قرار دارند و تاکنون پیوستن لوکاس هرناندز و بنجامین پاوار به این تیم قطعی شده است.

طرفداری - با جدایی چندین بازیکن از بایرن مونیخ در تابستان پیش رو، انتظار می رود مسئولان باشگاه برای به خدمت گرفتن جانشین های مناسب و همچنین پوست اندازی تیم به صورت جدی وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای اسپورتس در گزارشی از برنامه باوارایایی ها برای تابستان پیش رو گفته است.

تیمو ورنر مهاجم جوان باشگاه لایپزیش و تیم ملی آلمان بازیکنی است که مدت هاست به بایرن مونیخ لینک می شود و پیوستن این بازیکن 23 ساله به قهرمان چندین ساله بوندس لیگا مراحل نهایی خود را سپری می کند. اسکای اسپورتس خبر رسانه های آلمان در روزهای اخیر را تایید کرد و گویا این بازیکن و بایرن مونیخ به توافقات نهایی دست یافته اند و مذاکرات بین دو باشگاه به بعد از پایان فصل موکول شده است. البته هنوز مشخص نیست که ورنر در بایرن مونیخ در چه پستی به بازی گرفته می شود چون با حضور روبرت لواندوفسکی و همچنین به خاطر سیستم بازیاین تیم ورنر شانس کمی برای بازی در نوک حمله دارد و باید به بازی در کناره ها فکر کند، مگر اینکه سرمربی بایرن مونیخ طرحی نو در بیندازد.

از سویی دیگر گویا نیکو کواچ قصد دارد یکی از شاگردانش در آینتراخت فرانکفورت را به ترکیب بایرن مونیخ اضافه کند. آنته ربیچ که توانایی بازی در تمامی پست های هجومی را دارد گزینه مد نظر سرمربی کروات بایرن مونیخ است. ربیچ پس از درخشش در جام جهانی پیشنهادات مختلفی داشت اما تصمیم گرفت یک سال دیگر در فرانکفورت بماند و به نظر می رسد این تابستان از این تیم جدا می شود و اگر مقصد بایرن مونیخ باشد که چه بهتر. 

بایرنی ها برای جایگزینی آرین روبن و فرانک ریبری از چندی قبل دو بازیکن را به صورت جدی زیر نظر گرفته اند. کالوم هادسون اودوی و نیکولاس پپه از مدت ها قبل به عنوان گزینه های بایرن معرفی شدند و حتی پیشنهادات رسمی برای اودوی از سوی چلسی رد شد. با توجه به شرایط پیش آمده برای باشگاه چلسی آن ها به امید تمدید قرارداد با اودوی و همچنین ضعیف نشدن کادر بازیکنان از پیوستن اودوی به بایرن مونیخ ممانعت کردند. اکنون این بازیکن با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده و به نظر نمی رسد تا اواخر پاییز قادر به حضور در میادین باشد. گفته می شود اودوی تصمیم نهایی اش درباره پیوستن به بایرن مونیخ را گرفته و می خواهد تابستان آینده به صورت بازیکن آینده راهی این تیم شود. 

شرایط برای جذب نیکولاس پپه کمی پیچیده شده است. بایرن مونیخ یکی از اولین تیم هایی بود که به جذب وینگر ساحل عاجی لیل علاقه نشان داد ولی با ادامه درخشش این بازیکن کم کم باشگاه های دیگر هم وارد گود شدند. اکنون لیل برای جدایی این بازیکن 23 ساله رقم 80 میلیون یورو را تعیین کرده، رقمی که بایرنی ها حاضر به پرداخت آن نیستند و از سویی مسئولان باشگاه معتقدند که لیل می خواهد با ایجاد رقابت بین باشگاه های خواهان پپه، قیمت این بازیکن را بالاتر ببرد. این شرایط باعث شده که بایرنی ها نسبت به جذب پپه آن اشتیاق و میل اولیه را نداشته باشند.

برای تقویت خط هافبک و حمله بایرن مونیخ در چند وقت اخیر 3 گزینه بیش از بقیه مطرح شده اند. یولین برانت، کای هاورتس و لوکا یوویچ که هر 3 فصل خوبی را پشت سرگذاشته اند از گزینه های بایرن مونیخ بودند ولی اکنون شرایط کاملا تغییر کرده است. بنا به گزارش اسکای و همچنین رسانه های آلمان، باواریایی ها دیگر علاقه ای به جذب یولین برانت ندارد و این بازیکن ملی پوش شاید به دورتموند بپیوندد. لوکا یوویچ هم تصمیم نهایی اش را گرفته و پیوستن او به رئال مادرید مراحل نهایی را سپری می کند. تنها بازیکن باقی مانده این لیست کای هاورتس هافبک 19 ساله باشگاه بایر لورکوزن است، بازیکنی که فصلی فوق العاده پشت سرگذاشته و یکی از آینده دار ترین هافبک های فوتبال اروپا شناخته می شود. با توجه به شلوغی خط هافبک بایرن مونیخ در حال حاضر، آن ها نمی خواهند اکنون برای جذب هاورتس وارد عمل شوند و آن را به تابستان آینده موکول کرده اند، هر چند اگر زودتر از آن زمان با این بازیکن به توافق نرسند کار سخت تری برای جذب او در پیش خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو