Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیرخوش‌خبر به کنار گذاشتن میرزاجانپور از اردوی تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با تصمیم ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال مجتبی میرزاجانپور از اردوی تیم ملی کنار رفت.

در حالی که تیم ملی خود را برای حضوری موفق در لیگ ملت‌های والیبال آماده می‌کند تصمیم گرفت میرزاجانپور را به بهانه ناآماده بودن از ترکیب تیم ملی کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص خط‌خوردن میرزاجانپور از تیم ملی اظهار داشت: او به دلیل ناآماده بودن از ترکیب ملی کنار گذاشته شد و از طرفی چون کولاکوویچ فرصت لازم را نداشت تا وی به آمادگی لازم برسد چنین تصمیمی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک بازیکنان در پست میرزاجانپور امکان دارد ظرف روزهای آتی با نظر کولاکوویچ چند بازیکن دیگر هم از تیم ملی خط بخوردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال امیر خوش خبر ایگور کولاکوویچ مجتبی میرزاجانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

به گزارش خبرآنلاین از بهداشت نیوز، با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آنها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901430

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر