Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،زین العابدین آقایاری رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی ، در جلسه تأمین و توزیع اقلام مصرفی خانواده‌ها در ماه رمضان، اظهار کرد: مایحتاج و اقلام موردنیاز خانواده‌ها از جمله گوشت قرمز، برنج و شکر تأمین و با قیمت مصوب دولتی در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال همزمان با ماه رمضان، ۲۵ هزار تن آرد برای نانوایان، ۸۱۷ تن شکر به قیمت ۳،۴۰۰ تومان و دو هزار و ۴۰۰ تن برنج به قیمت ۷،۴۰۰ تومان برای بازار مصرف ماه رمضان پیش بینی شده است.

آقایاری با بیان اینکه ۲۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد نیز در سردخانه‌ها ذخیره شده است گفت: این میزان گوشت به ترتیب با قیمت مصوب دولتی ۳۲۵۰۰ و ۱۱،۰۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: قیمت اقلام اساسی مصوب تنظیم بازار که توزیع آن از سوی دولت حمایت و پیگیری می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت و نظارت و بازرسی ویژه‌ای در زمینه توزیع مناسب و نرخ محصولات اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی کالا‌ها که از طریق منابع دولتی تأمین نمی‌شود احتمال دارد با توجه به نوسانات احتمالی قیمت ارز، نرخ آن‌ها تغییر کند، اما در مجموع هیچ افزایش قیمتی در زمینه کالا‌های اساسی از قبیل گوشت، مرغ، برنج و شکر رخ نخواهد داد و نظارت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان اعمال می‌شود.

آقایاری اظهار کرد: البته با هماهنگی‌های انجام‌شده، اقلام پرمصرف ماه رمضان با قیمت متعادل به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید و هیچ مشکلی از نظر کمبود کالا در بازار وجود ندارد و کالا‌های اساسی به‌وفور عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ت

نبود کمبود کالاهای اساسی درماه مبارک رمضان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم