Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:07:44 GMT

امضای تفاهم‌نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۷۲۳۱

امضای تفاهم‌نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد

تفاهم‌نامه برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد به امضا رسید. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ، هادی رضایی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان استقبال کرد، جلسه‌ای را با حضور حمید علی‌صمیمی ریاست فدراسیون، شهردار و اعضا شورای شهر مشهد برگزار کردیم و در نهایت برای برپایی این دوره از مسابقات تفاهم‌نامه‌ای بین دو طرف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضا رسید، مقرر شد رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان با حضور 6 تیم در نیمه اول آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی بود و صحبت های لازم درباره نحوه برگزاری این دوره از رقابت ها انجام شد. همچنین درباره استفاده ورزشکاران جانباز و معلول و نابینایان از سایر مجموعه های ورزشی شهرداری مشهد توافقاتی صورت گرفت.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: همیشه ثابت کردیم که کشور ایران بهترین میزبانی را در رقابت‌های مختلف دارد و امیدوارم که این دوره نیز به خوبی برگزار شود. همچنین به زودی ستاد مسابقات لیگ جهانی تشکیل خواهد شد تا کارهای مقدماتی دومین دوره لیگ جهانی صورت گیرد.

موافقت سازمان جهانی والیبال نشسته با نامه ایران/ زمان و مکان جدید لیگ جهانی مشخص شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ورزش ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ورزش ایران والیبال ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی