Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:02:48 GMT

تخریب 8 پل در شهرستان چگنی براثر سیل فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۷۳۷۸

تخریب 8 پل در شهرستان چگنی براثر سیل فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ترابی نژاد  در آئین تجلیل از فرهنگیان نمونه  شهرستان چگنی ،اظهار کرد: از روز سوم فروردین تا به امروز شبانه روز پی گیر بوده ایم تا مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده و بخش عمده آن برای فرهنگیان و دانش‌ آموزان بود بتوانیم بعضی از اینها را برطرف کنیم.

 او افزود: این سیل و بارندگی که ما در استان و شهرستان داشتیم خساراتی را بوجود آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پیامدهای مثبتی داشت  ، خسارت آن  تخریب ابنیه ، پل ها ، راه ها ، مدارس ، خانه‌ها ، مزارع کشاورزی ، شیلات و... بود و حتی تعدادی از هموطنان ما جانشان را از دست دادند اما پیامدهای مثبت بارندگی و سیل این بود که به مهندسین ما ، به نیروهای خلاق ما ، به نیروهای تصمیم‌گیر ما بفهماند که افق دیدشان را باز کنند.                                                             

ترابی نژاد تصریح کرد: اکثر پلهای شهرستان از پل شرف گرفته تا پل شرکت نفت و پل چم دیوان و سبزوار و دو آب و پل حیات الغیب کاملاً تخریب شدند .                                                               

  به پگفته فرماندار چگنی هشت پل در سطح شهرستان چگنی تخریب شده اند که اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه لازم دارد تا دوباره بازسازی و ساخته شوند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل فرماندار کشاورزی نفت چگنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)