Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبا به تمجید از کاپیتان بارسا پرداخت.

طرفداری - جوردی آلبا، مدافع بارسلونا به تمجید از لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی این باشگاه پرداخت.

بارسا با تکیه بر مسی در حال سپری کردن یک فصل رویایی دیگر است. جایی که تا همین حالا قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده و امشب برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والورده به فینال کوپا دل ری هم راه یافته و روی کاغذ ظاهرا همه چیز برای یک سه گانه دیگر فراهم است و مطابق انتظار مسی بیشترین نقش را در این موفقیت‌ها داشته است.

به گزارش سایت گل، آلبا می‌گوید:

برای من، لئو عوض نشده است. رابطه ما همیشه یکسان بوده است. او واقعا خوب است. ما هفت سال است در کنار هم بازی می‌کنیم و او باعث شده من فوتبالیست بهتری شوم. در ارتباط با بازی مسی، او حتی از قبل بهتر هم شده که احتمالا غیرممکن به نظر می‌رسید چون همان زمان هم او بهترین بازیکن دنیا بود! لئو با فاصله‌ای قابل توجه، بالاتر از هر فوتبالیست دیگری است. 

نقش من در رختکن تیم؟ دوست دارم مدام شوخی کنم تا فضای رختکن عوض شود. وقتی برای مدت‌های طولانی کنار هم هستید، این روحیه و حرکات به نظرم مهم هستند. این کار زندگی را برای همه لذت بخش‌تر و جذاب‌تر می‌کند. هسته تیم فعلی سال‌ها در کنار هم بوده‌اند و من یکی از بزرگان تیم محسوب می‌شوم. در این باشگاه رشد زیادی داشتم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است