Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@23:35:48 GMT

گزارش 100 مورد آزار جنسی در ارتش دانمارک

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۹۲۰

ساعت24 -طبق اطلاعاتی که یکی از انجمن‌های نظامی دانمارک به دست آورده، در دو سال گذشته بیش از 100 مورد آزار جنسی در ارتش دانمارک رخ داده است.

 انجمن کهنه سربازان زن دانمارک (FKV)خواستار تحقیق درباره آزار جنسی نظامیان زن در ارتش این کشور شد.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  ۱۰۰ گزارش از آزار جنسی شامل اعمال خشونت تا تجاوز در طول دو سال گذشته به این انجمن گزارش شده و در برخی از موارد خشونت‌ها به حدی است که پیامدهای روانی سنگینی را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موارد هم در مورد نظامیانی که در دانمارک قرار دارند و هم آنهایی که اعزام شده‌اند، گزارش شده است. البته هیچکدام از این موارد به صورت رسمی گزارش نشده‌اند.

ژنرال «بیورن بیسه‌روپ» وزیر دفاع دانمارک تاکید کرده که این مشکلی پیچیده است با این حال وی تحقیق درباره این موضوع را رد نکرد. این همان‌چیزی است که انجمن دو سال پیش خواستار آن بود.

بیسه‌روپ گفت: «من مطمئنم که آمارهای مخفی وجود دارند که ما از آنها اطلاع نداریم.» و گفت که مطالعه در این زمینه می‌تواند به روشن شدن ابعاد این ماجرا کمک کند.

وی همچنین گفت که اگر تعدادی که انجمن اعلام کرده است درست باشد در این صورت موضوع کاملا غیرقابل قبول است.

ارتش دانمارک حدود ۱۵ هزار نیروی نظامی و ۵ هزار نیروی غیرنظامی دارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله

شبکه الجزیره در گزارشی تصاویری از عملیات‌های شناسایی رزمندگان حزب‌الله در پایگاهها و مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌گیری دقیق اهداف را منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره در یک گزارش اختصاصی، گوشه‌ای از توان اطلاعاتی، شناسایی و عملیاتی حزب‌‌الله را به تصویر کشید.

رصد دقیق نظامیان صهیونیستی درون پایگاهها و شهرک‌ها از سوی رزمندگان حزب‌الله در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

الجزیره با بیان اینکه حزب‌الله از فناوری‌های بسیار دقیقی بهره می‌برد؛ گفت که حزب‌الله همچنین مواضع ارتش صهیونیستی را از طریق هوایی مورد رصد قرار داده و از آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه رزمندگان حزب‌الله توانسته‌اند تا بیخ گوش نظامیان ارتش اشغالگر نفوذ کرده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و فیلم‌برداری کنند.

شناسایی محل استقرار گنبد آهنین و پهپادهای «هرمس» نیز جزئی از عملیات شناسایی رزمندگان حزب‌الله است که در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...