Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی با مجهز کردن نرم‌افزار ورد آفیس (Word Office) به هوش مصنوعی در پی متحول کردن سبک نوشتاری کاربران این برنامه و کمک به تولید نوشته‌هایی با محتوای بسیار بهتر است. مایکروسافت، ورد جدید ویندوز را با ایده‌های کاربران خلاق و خوش ذوق هماهنگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکروسافت برای مبارزه با اشتباهات گرامری و کمک به کاربران در استفاده هرچه بهتر از دستور زبان در هنگام نوشتن، نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار Word Office را به هوش مصنوعی مجهز کرد. این غول فناوری آمریکایی با پرکاربرد خواندن این ویژگی جدید در Word ویژگی‌هایی از قبیل بهبود شیوه نوشتن و بازنویسی کلی را از جمله توانمندی‌های هوش مصنوعی در این نرم‌افزار دانست.

یک از مدیران مایکروسافت در توصیف نسخه جدید Word Office گفت: «ما به کمک هوش مصنوعی استاندارهای نویسندگی آماتور را جا به جا می‌کنیم و به همه کاربران فرصتی برابر برای دستیابی به سرعت و دقت بالا در هنگام نوشتن را می‌دهیم.»

هوش مصنوعی پس از گذشت اندک زمانی از شرع نوشتن در ورد سلیقه نوشتاری کاربر را درک کرده و واژه‌ها و دستور زبان مناسبی را برای هرچه رساتر و شیواتر شدن متن پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال اگر شما با کلمه‌ای رو به رو می‌شویم ولی معنای آن را نمی‌دانید و یا نمی‌دانید که این کلمه یا مجموعه از حروف مخفف چیست هوش مصنوعی Word  شما را یاری می‌کند و با این کمک مطمئنا دیگر نیازی به تلاف کردن زمان زیاد برای جستجوی معنای آن واژه ندارید.

کمک‌ها و راهنمایی‌های هوش مصنوعی تنها به نوشتن و جستجوی واژه خلاصه نمی‌شود و رسم جداول و تنظیم اسناد نیز به کاربران Word Office کمک می‌کند. کاربران می‌توانند ایده‌های جدید خود را به مرور زمان در فرآیند یادگیری ماشینی وارد کنند و پس از نوشتن یک متن نتیجه‌ای بسیار بهتر را تحویل گیرند.

بیشتر بخوانید: ارزش مایکروسافت به یک تریلیون دلار رسید

انتهای پیام/

مایکروسافت ورد را به هوش مصنوعی مجهز کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟