Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:33:36 GMT

سارقان چوپان و گله گوسفند را با هم دزدیدند!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۳۱۷

سارقان چوپان و گله گوسفند را با هم دزدیدند!

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12گلسار ساوجبلاغ، سارقانی که پس از سرقت 117رأس دام از یک دامداری، اقدام به ربودن چوپان کرده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه روز سه شنبه گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 12 گلسار و اعلام شکایت مبنی بر سرقت احشام از دامداری وی در روستای نمکلان و فقدان چوپانش، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار کلانتری قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی از دامداری محرز شد که تعداد 117 رأس دام از آن جا به سرقت رفته و ازسرنوشت چوپان هم خبری نیست.
 
سرهنگ فضلی علیشاه بیان داشت: ماموران طی گشت‌زنی در اطراف دامداری، تعداد دو دستگاه خودرونیسان و پژو206 که در محل رها شده بود را  کشف و با هماهنگی‌های قضائی، خودرو ها توقیف و به کلانتری منتقل شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ردی از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد117راس دام کشف شد.
 
این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند که با ورود به دامداری  اقدام به تهدید چوپان کرده و با بستن دست و پای وی، او را پس از انتقال به یکی از روستاهای اطراف در داخل باغی حبس کرده‌اند که بلافاصله ماموران به باغ مذکور اعزام و چوپان را در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دست و پای بسته حبس شده بود نجات دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ درپایان گفت: احشام کشف شده تحویل مالباخته شد و سارقان نیزجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

       
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان