Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@02:38:28 GMT

طرح بوم شهر در شهر ارومیه اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۵۷۵

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  رضا مشهدی کشتیبان  بیان کرد: این طرح درصورت تصویب نهایی شهر، در سه بخش گردشگری، اقامتی و تجاری خاص قابلیت اجرایی دارد.

وی بیان کرد:  بوم شهر، طرحی اختصاصی است که درآن شهرداری در ۳بخش خدماتی، اقامتی و گردشگری مجوز استفاده موقت شهروندان را از خانه های مسکونی مصوب توسط کمیته مربوطه صادر می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه  افزود:  این طرح به اشتغال و افزایش جاذبه های گردشگری ارومیه کمک شایانی خواهد نمود.

وی اظهار کرد: جذب سرمایه‌های خرد در قالب پروژه‌های عام المنفعه در مقیاس کوچک با دارابودن شفافیت کمک‌های مردمی از دیگر طرح‌های شهرداری است که منجر به افزایش مشارکت عمومی در طرح های شهرداری و افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: اصلی ‌ترین نیاز شهر ارومیه تعریف بسته های متناسب با جهات رشد و توسعه شهر بوده که این مهم توسط مجری طرح انتخاب شده توسط شهرداری ارومیه در حال مطالعه است .

وی عنوان کرد: احداث میدان میوه و تره بار مدرن، ترمینال بین شهری ارومیه و مجتمع های تفریحی، اقامتی و گردشگری از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی  جزو پروژه های مطالعه شده در این طرح خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود