Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@16:27:32 GMT

رونمایی از ۱۰ کتاب در جشنواره ادبی استاد فروزانفر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۸۰۴

رونمایی از ۱۰ کتاب در جشنواره ادبی استاد فروزانفر

۱۰ کتاب در ششمین جشنواره ادبی بدیع الزمان فروزانفر بشروی با حضوراستادان ادبیات کشور، امام جمعه و مسئولان شهرستان رونمایی شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه در این مراسم گفت: در جشنواره و جایزه ادبی استاد فروزانفر ۱۰ عنوان کتاب رونمایی شد که از این تعداد سه مورد مربوط به نویسندگان شهرستان و بقیه در حوزه ادبیات فارسی و تجدید چاپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور رفعتی افزود: استاد بدیع الزمان فروزانفر از شخصیت‌های برجسته علمی روزگار است که بیش از ۴۰ سال از عمر خود را صرف تحقیق در آثار مولوی کرد و برای تأسیس دانشگاه‌های ادبیات و زبان فارسی سفرهایی به خارج کشور داشت.

وی ادامه داد: با همکاری هیئت امنای آثار فروزانفر و دستگاه‌های شهرستان، برای چندمین سال جشنواره و جایزه ادبی استاد با حضور استادان ادبیات کشور مانند دکتر مراقبی، اکبری و... برگزار شد. استاد بدیع الزمان فروزانفر، زاده بشرویه از استادان نامدار ادبیات و تاریخ ادبیات فارسی به شمار می‌رود و دانش گسترده‌اش در علوم مختلف سبب شده است تا از او به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های تاریخ معاصر ایران در حوزه ادبیات کهن یاد شود. از استاد فروزانفر ۳۷ جلد کتاب، ۱۱۲ مقاله و سخنرانی و ۲۰ مدال علمی به جا مانده است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاد فروزانفر رونمایی از کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • ببینید | ادبیات فارسی بر قله جهان