Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@03:17:36 GMT

پانصد هزار دلار از مطالبات برانکو پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۱۰۷

پانصد هزار دلار از مطالبات برانکو پرداخت شد

برانکو ایوانکوویچ بعد از ۹ ماه معطلی در خصوص مطالبات خود امروز موفق به دریافت بخشی از آن خواهد شد و طبق اعلام باقیمانده این مبلغ نیز پیش از پایان فصل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس موفق شده مبلغ ۵۰۰ هزار یورو از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را تامین کند. باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب ضمن تشکر و قدردانی از صبوری و احساس مسئولیت برانکو، با تامین این مبلغ به دنبال این است تا با هماهنگی‌های شکل گرفته، بخش بعدی قرارداد او را نیز تا پایان فصل تامین و در اختیار کادرفنی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط، اما خبر خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس می‌تواند پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه فصل دیگر با برانکو ایوانکوویچ باشد. باشگاه به دنبال توافق دوباره با این مربی موفق و محبوب خود برای ادامه کار است.

با این حال اکنون برانکو که مدت نزدیک به ۱۰ ماه مطالبات خود را دریافت نکرده بود و در انتظار پرداختی بود، با مساعدت و همکاری باشگاه مواجه شده تا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی او برطرف شود. همچنین قرار است پیش از پایان فصل بخش بعدی مطالبات او و بازیکنان تیم پرداخت شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس مطالبات برانکو سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟ کف و سقف جدید حقوق اعلام شد
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان