Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش 43 هزار و 281 نفر از افراد بیسواد استان در قالب دوره های سوادآموزی، انتقال و تحکیم، جذب طرح سوادآموزی می شوند.

ابراهیم محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان ثبت نام دوره سوادآموزی از اول مرداد تا پایان شهریور و در دوره انتقال و تحکیم از اول شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به راه اندازی 30 مرکز یادگیری محلی در آذربایجان غربی بیان کرد: این طرح در دولت یازدهم بعد از هشت سال احیا شد و دولت نیز از آن حمایت مالی می‌کند.
وی با بیان اینکه در مراکز یادگیری علاوه بر آموزش خواندن و نوشتن به علاقه‌مندان، مهارت‌های زندگی، شغلی و شهروندی آموزش داده می شود، اضافه کرد: آذربایجان‌غربی در زمینه تعداد مرکز در قالب این طرح رتبه دوم کشوری را دارد.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام مسوولان سوادآموزی استان آذربایجان غربی 93.17 درصد مردم استان از نعمت سواد برخوردار هستند.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده تا در طی یک برنامه پنج ساله بیسوادی در استان در بین گروه سنی 10 تا 49 سال ریشه کن شود.
7125/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش سواد اموزي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی