Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سینماهای ارومیه باید از نو ساخته شوند.

احد هوشمند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: برای بازسازی و نوسازی سینماهای استان با توجه به شرایط اقتصادی 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

هوشمند با اشاره به اینکه برای  بازسازی هر سینما در حدود  2 میلیارد و 800 میلیون تومان مورد نیاز است تصریح کرد: در خصوص سینما های شهرستان های خوی، ماکو ، سلماس و نقده برنامه ریزی های انجام شده و در صورت تامین اعتبار توانایی ساخت سینما در این شهر ها را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سینما یکی از رکن های نشاط آور و اثر بخش جامعه است خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و نوسازی سینماهای فعال وضعیت موجود را بهبود داده و مخاطبان استان را جذب سینما کنیم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قبل از سال 57 در استان 19سینمای فعال وجود داشت و امروز تنها 3 سینمای در ارومیه فعال است؛ اظهار کرد: 2سینمای ایران و آزادی ارومیه از نظر سیستم صوتی، روشنایی و سقف نیازمند نوسازی بودند که در سال 97بازسازی و نوسازی شدند.

هوشمند ادامه داد: با وجود اقدامات انجام شده سینماهای ارومیه بیش از نیم قرن قدمت دارند و باید بازسازی و از نو ساخته شوند.

وی در خصوص وضعیت استقبال مردم از سینماها ارومیه گفت: استقبال مردم از سینما بستگی به فیلم های در حال اکران دارد، البته نباید زیبایی سینما و امور رفاهی را در جذب تماشاگران و مخاطبان به سینما نادیده گرفت که متاسفانه در سینماهای ارومیه این مشکلات بیشتر به چشم می خورد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی جامعه روشنایی زیبایی شرایط اقتصادی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه