Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت : ثبت نام در کلاس‌های ویژه تابستانی در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز شده است و کودکان و نوجوانان می‌توانند برای ثبت‌نام به این مراکز مراجعه کنند.

وی گفت : با برنامه‌ریزی انجام شده در واحد کارشناسی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع و متعددی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود : بر همین اساس، در همه مراکز کانون استان کرمانشاه، کلاس‌های مختلفی ارایه شده است و خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان با کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوعی روبه‌رو هستند.

وی افزود : سفال، خوش‌نویسی، نقاشی، قرآن و احکام اسلامی، بازیگری، نمایش فیلم، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، کلاس‌های شعر و داستان، عکاسی، موسیقی، انیمیشن، طراحی، عروسک سازی، .. از کلاس‌هایی است که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اعلام شده است.

فتاحی گفت : همچنین، کلاس‌هایی همچون: چرتکه، روبیک، رباتیک، دست سازها، کیوسی‌تی، و... نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سال‌های گذشته با استقبال کودکان روبه‌رو شده بود و امسال نیز با گستردگی بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت : اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی در سراسر استان دارد که در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی است .

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام در کلاس‌های ویژه تابستانی مراکز کانون

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طرح غربالگری بینایی در سنین طلایی ۳ تا ۶ سال موجب میشود تا با تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات بینایی از معلولیت کم بینایی و نابینایی پیشگیری شود.

به گفته شهبازی قرار است بهزیستی استان کرمانشاه درصورت نیاز کودکان به درمان‌های بعدی /مانند جراحی وعینک برای خانواده‌های تحت پوشش همه هزینه‌ها و برای دیگر خانواده‌ها هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند

آنطور که شهبازی می‌گوید پارسال ۶۶ هزار کودک کرمانشاهی در پوشش طرح غربالگری بینایی قرار گرفتند. از این شمار ۷۰۰ کودک که نیازمند درمان‌های بعدی بودند به مراکز تخصصی ارجاع شدند کمک هزینه‌های درمان از ۲ تا سی میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان و همچنین غربالگری ژنتیک از راهکاری‌های پیشگیرانه بهزیستی برای کاهش و درمان معلولیت‌های جسمی و حرکتی است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی هم در بخش آموزش دنبال میشود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت