Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:28:01 GMT

سارقان ۹۰۰ میلیون تومان رایانه خودرو در سمنان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۳۸۹۳

سارقان ۹۰۰ میلیون تومان رایانه خودرو در سمنان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری باند سرقت رایانه خودرو با همکاری اطلاعاتی پلیس سمنان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو در سمنان پرونده‌ای در ناجای این استان تشکیل و روند بررسی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه این سرقت‌های روزهای پایانی سال ۹۷ رخ داده و توسط مردم به ناجا اعلام می‌شد، افزود: سارقان اغلب خودروهای فاقد دزدگیر که در حاشیه خیابان و اماکن خلوت پارک شده را هدف قرار می‌دادند و لذا این امر به عنوان سرنخی در دستان پلیس راه را برای دستگیری افراد مظنون باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بررسی چندین باره صحنه‌های سرقت به یافتن سرنخ‌های قوی انجامید، تاکید کرد: تیم کارآگاهان ناجا با پیگیری این سرنخ‌ها توانستند یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را شناسایی و این سارق در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در تهران دستگیر شد.

قاسمی بیان کرد: این سارق سابقه‌دار به سرقت‌های متعدد در ۱۰ استان تهران، البرز، خراسان رضوی، لرستان، اردبیل، تبریز، فارس، اصفهان، قم و سمنان اعتراف کرد، همچنین دو همدست وی که اقلام سرقتی را به صورت مال‌خری به پول تبدیل می‌کردند در تهران و مشهد به چنگ قانون افتادند که به سرقت ۲۹۰ رایانه خودرو اعتراف کردند.

کد خبر 4611334

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان کشف سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...