Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:51:23 GMT

فرماندار بردسکن پس از گذشت 10 ماه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۳۹۲۳

فرماندار بردسکن پس از گذشت 10 ماه منصوب شد

وزیر کشور در حکمی مجتبی شاکری را به عنوان فرماندار جدید شهرستان بردسکن منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری پیش از این معاون فرماندار بردسکن و بخشدار مرکزی  شهرستان‌های تایباد و بردسکن و فرماندار خلیل  آباد بوده است.

قبل از این ابراهیم قاسم پور به مدت 10 ماه سرپرستی فرمانداری بردسکن را عهده دار بود و شنیده ها حاکی است که قرار است قاسم پور سکانداری فرمانداری خلیل آباد را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی بازنشسته شدن برات علی‌نیا فرماندار پیشین بردسکن، طی حکمی ابراهیم قاسم پور از شهریور ماه سال قبل توسط استاندار وقت خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن منصوب شد.

 8 شهرستان دیگر استان همچنان فرماندار ندارد و با سرپرستی اداره می شود.

 با استعفای فرماندار کاشمر برای ورود به عرصه انتخابات و معرفی حسین شرافتی راد فرماندار شهرستان تایباد به عنوان مدیرکل دفتر امور  امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی  2 شهرستان دیگر استان نیز بدون فرماندار شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انتخابات خراسان رضوی فرماندار شهرستان منصوب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است

عباس درودی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان که مهمترین آن راه‌ها است خصوصاً در محورهای منتهی به محل استقرار معادن و تردد ناوگان باربری معادن نیازمند رسیدگی جدی و فوری از ناحیه مدیران استانی و شهرستانی است‌.

دادستان بردسکن بیان کرد: معادن به صورت مستمر حقوق دولتی را پرداخت می‌کنند اما مسؤولین در اختصاص و هزینه کرد آن در زیرساخت‌هایی که مورد استفاده خود معادن نیز است تاکنون کوتاهی کردند که این مهم مسیر شکوفایی و پیشرفت معادن را با خلل مواجه کرده است.

وی افزود: مسؤولان اجرایی شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات شهروندان در این خصوص را با جدیت از استان پیگیری و مطالبه کند.

درودی نیا بیان کرد: لازم است ابتدا پیگیری جدی جهت وصول اعتبارات ضروری از محل حقوق دولتی معادن صورت پذیرد و متعاقباً محل هزینه کرد اعتبارات وصولی شهرستان از محل حقوق دولتی معادن در اولویت‌های اصلی شهرستان نظیر راه‌ها، استحکام قنوات، درخت کاری و پیشگیری از پدیده ریزگردها، محیط زیست و … برای شهروندان تشریح شود تا مردم علاوه بر ایجاد اشتغال از سایر مزایا، برکات و منافع معادن برای شهرستان نیز مطلع شوند.

کد خبر 6090661

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت