Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@21:35:36 GMT

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترک گناهان است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۴۰۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام صمیمی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) ضمن اشاره به برکات ماه شعبان، ماه شعبان را زمینه‌ساز حضور پرقدرت و با انگیزه در ماه رمضان بر شمرد.
وی خاطر نشان کرد: بایستی ازفرصت مغتنمی که در پیش روی ماست بهترین بهره را ببریم، ماهی که روزهایش پر از برکت است و شب هایش سراسر از لطف خداوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بااشاره به برکات این ماه اظهار کرد: نفس کشیدن و خوابیدن در این ماه و هر حرکتی که برای رضای خدا باشد سراسر حسنه است.
وی تصریح کرد: در نظر داریم در این ماه مبارک برنامه‌های با کیفیتی برای همکاران عزیز برنامه ریزی کنیم تا هر چه بهتر از برکات این ماه بهره‌مند شویم
وی در ادامه با اشاره به فرصت خوب ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: چه خوب است بتوانیم کارنامه عالی در این ماه از خود به یادگار بگذاریم.
وی با اشاره به سربازان به عنوان نیرو‌های جوان این مجموعه، عبادت آن‌ها را بسیار با فضیلت‌تر از عبادت پیران دانست و افزود: اگر فردی در جوانی خودسازی را شروع کند در پیری حسرت فرصت‌های از دست رفته را نخواهد خورد چرا که دیگر نمی‌تواند آنچه را که خدا می‌خواهد رضایت او را جلب کند چرا که مبارزه با شیطان در پیری بسیار مشکل است
وی با اشاره به ماه مبارک رمضان این ماه را ماه هدایت برشمرد و خاطر نشان کرد: بایستی از خداوند و فرصت ماه مبارک برای ترک گناهان و هدایت به صراط مستقیم استفاده کنیم وی این ماه را بهترین فرصت برای دوستی با نماز برشمرد و افزود: به خاطر فرصت عبادت در این ماه می‌توانیم نماز را به جماعت بخوانیم و از برکات بی شمار آن بهره‌مند گردیم.
وی ماه مبارک را فرصتی برای پرداختن به روح دانست و بیان کرد: همانطور که در رمضان جسم ما در معرض برنامه‌های خاص این ماه قرار می‌گیرد بایستی برای روحمان نیز برنامه‌ریزی کرده تا جسم و روحی پاک از گناه و آماده برای تقرب به الله داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر