Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:26:48 GMT

4.8میلیارد ریال زکات در باشت جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۴۸۶۵

4.8میلیارد ریال زکات در باشت جمع آوری شد

به گزارش ایرنا، حبیب الله باقرپور سه شنبه شب در نشست شورای زکات باشت با اشاره به فصل برداشت محصولات زراعی افزود: امید است که با استفاده از ظرفیت مبلغان دینی، همکاری مستمر اعضای شورای زکات ،مرکز نیکوکاری و دیگر مسئولان باشت بتوانیم خروجی بهتری در زمینه جمع آوری زکات داشته باشیم.
وی با اشاره به ضرورت تبلیغات و برنامه ریزی جامع در زمینه زکات گفت :باید فعالیت شورای زکات درکسب درآمدهای واقعی زکات و عملکرد شبکه نیکوکاری بیشتر شود تا زمینه خدمات رسانی بهتر برای جامعه هدف فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت از برنامه ریزی برای افتتاح مرکز نیکوکاری بخش بوستان درماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
وی برپایی سفره های افطاری،اطعام نیازمندان ، دعوت ازخیران نیکوکار و حامیان اکرام ،ایتام و محسنین ، هم افزایی با مؤسسات خیریه را از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک در یاشت اعلام کرد.
باقرپور ابراز داشت: تعهدات مرکز نیکوکاری سید الشهدا (ع) درسال گذشته یک میلیارد و550 میلیارد ریال بود در حالی که عملکرد این مرکز یک میلیارد و 770 میلیون ریال بوده است.
امام جمعه باشت نیز در این نشست گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است بخشنامه ای برای فرمانداری ارسال شود تا با مشارکت بخشداران و دهیاران جلسه ای تشکیل و دهیاران موظف به جمع آوری زکات شوند.
حجت السلام عبدالرحیم عبودی با اشاره به بارندگی های خوب امسال ابرازامیدواری کرد: با برنامه ریزی بهتر برای ترویج بیشتر این فرضیه الهی تلاش بیشتری شود.
باشت با حدود 22هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج واقع شده است.
8143/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استفاده از ظرفیت امام جمعه تبلیغات خدمات رسانی کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه سه شنبه در جلسه با فعالان اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور به زودی به بیجار سفر می‌کند و در این سفر دستاوردهای خوبی بالاخص در حوزه زنجیره فولاد رقم خواهد خورد.

وی افزود: مطالبات شهرستان باید برنامه ریزی شده باشد و پروژه‌های حوزه آب بالاخص از محل سد سیازاخ و سد تالوار و شهرک صنعتی شماره دو بیجار بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: حق آبه بیجار باید از سد تالوار تأمین شود و این یک مطالبه عمومی و مردمی است.

محبیان عنوان کرد: در بحث مسکن ملی خوشبختانه شهرستان بیجار پیشتاز است و اکنون در مرحله ساخت قرار داریم.

وی رفع مشکلات شهرستان بیجار و تلاش در راستای توسعه این شهرستان را ضروری خواند و اعلام کرد. این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام کرد: فردا در سفر استاندار به بیجار میز خدمت در روستاهای خسروآباد و نجف آباد برپا می‌شود و عمده مشکلات شهرستان با حضور مدیران کل استان کردستان بررسی می‌شود.

کد خبر 6099871

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان