Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت هفته هلال احمر افزود: در این کاروان ها، ۷ هزار و ۲۰۵ نفر توسط ۴۳ پزشک عمومی و ۱۱ پزشک متخصص معاینه شده اند.

وی با بیان اینکه در طرح همای رحمت هزار و ۸۲۰ سبد غذایی توزیع شده است، تصریح کرد: در این طرح ۶۲ سفره افطاری هم در نقاط مختلف استان پهن شده و ۹ هزار و ۳۴۵ نفر از آن بهره‌مند شده اند و سه مورد هم مراسم گلریزان در طول سال ۹۷ در شهرستان‌های پارس آباد و نمین اجرا شده که طی آن بیش از ۷۵ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه کاروان ویژه سلامت به سیستان و بلوچستان اعزام شده بود، ادامه داد: در این کاروان ۲۲ نفر به این منطقه اعزام شده بودند که ۱۲ نفر آن‌ها پزشک و تیم درمان بوده و به هزار ۹۰۳ نفر خدمات مختلفی ارائه کرده بودند.

به گفته ضربی در طول سال گذشته ۲۶ مورد طرح نیابت (دیدار و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و سالمندان در مناسبت‌های مختلف) برای ۳ هزار و ۵۷۸ نفر اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰۴ چادر سلامت برپا شده و ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در این چادر‌ها خدمات دریافت کرده اند، اضافه کرد: ۴۶ دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه هم در سال ۹۷ برگزار شده و هزار و ۱۷۲ نفر آموزش دیده اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ۳۸ دوره آموزش پایه داوطلبی برگزار شده و ۸۳۳ نفر هم در این دوره‌ها آموزش دیده اند.

ضربی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۶۵۶ نفر اعضا و داوطلب در سال گذشته جذب شده اند، افزود: ۲۷۶ مورد جلسه گروه‌های داوطلبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۵۵ نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) مشارکت کرده اند، گفت: ۵۸ خانه داوطلبی و ۳۶ خانه هلال در استان وجود دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۳۲ نفر پزشک عمومی، ۵ بیمارستان و درمانگاه، ۱۰ نفر پزشک متخصص، ۵ داروخانه، ۳ نفر پزشک فوق تخصص و ۵ آزمایشگاه و فیزیوتراپی در طرح مشارکت ایرانیان مبنی بر ارائه خدمات رایگان به افراد معرفی شده از طرف جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت کرده اند.

ضربی با اشاره به اینکه هزار و ۲۵۰ کارت عضویت برای داوطلبان در سال ۹۷ صادر شده است، تصریح کرد: افتتاح و تجهیز ۵ خانه هلال، انعقاد ۶ تفاهم نامه همکاری و توزیع هزار و ۸۹۹ سبد غذایی به ۵ هزار و ۹۴۲ خانوار از دیگر برنامه‌های معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر معاونت امور داوطلبان تشریح کرد: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق روستایی و محروم، دیدار با خانواده شهدا، فراخوان عضویت، حضور در همایش‌های پیاده روی از جمله برنامه‌های معاونت امور داوطلبان در هفته هلال احمر است.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق روستایی و محروم اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان