Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: ۴۴۰ نفر از جوانان فعال و برتر استان از طریق ۸ فرمانداری شهرستان برای مجمع مشورتی معرفی شدند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مسیح‌اله سلطانی در نشست جوانان استان زنجان با استاندار اظهار داشت: بر اساس چهارچوبی که مشخص شد از فرمانداران زنجان خواسته شد که تعدادی از جوانان فعال و برتر شهرستان‌ها را معرفی کنند که در نهایت لیست 440 نفر از طریق 8 شهرستان جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از میان این جمع، 92 نفر کاندیدا شدند که تعدادی از آنها از بین جوانان منتخب هستند و تعدادی خارج از این مجموعه انتخاب شدند.

فراخوان ثبت نام جوانان ایده‌پرداز در زنجان‌هدف دشمن ناامیدی جوانان از آینده کشور است/ لزوم پاسخگویی مسئولان در گام دوم انقلاب‌12 نفر برای مجمع مشورتی جوانان در زنجان انتخاب می‌شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه نخستین گام مورد نیاز در برگزاری انتخابات، انتخاب هیات رییسه سنی که در آن بالاترین و پایین‌ترین سن مدنظر است، گفت: علیرضا خدابنده از فرمانداری ابهر، امیر حسین همتی از فرمانداری طارم، محمدرضا نوری از فرمانداری زنجان، سپیده فتحی از فرمانداری ابهر اعضای واجد شرایط بودند که به عنوان هیات رییسه سنی جلسه جهت وظیفه نظارت بر عملکرد جلسه، انتخاب شدند اما حضور در جلسه نداشتند.

وی با اشاره به اینکه نفرات بعدی علی‌رضا خدابنده‌لو، میترا خلجی، رضا جهان شاه‌لو و میثم نصیری بودند که به عنوان هیات رییسه باشند اما افراد نام برده نیز در جلسه حضور نداشتند، افزود:در نهایت مرتضی محمدی از فرمانداری زنجان، معصوم از فرمانداری ابهر، صالح یوزباشی از فرمانداری خدابنده، علی اوصانلو از فرمانداری خدابنده به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب هیات رئیسه به این چهار نفر چند دقیقه جهت انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی و ناظر فرصت داده شد، تصریح کرد: در نهایت با رای هیات رئیسه، خانم خلجی به عنوان رئیس، اوصانلو به عنوان نایب رئیس، آقای نوری به عنوان منشی سنی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری