Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:39:27 GMT

تنش آبی در مجتمع حسین آباد نهبندان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۴۳۸

تنش آبی در مجتمع حسین آباد نهبندان کاهش یافت

سید محمدعلی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع حسین آباد نهبندان بیش از 15روستا را تحت پوشش دارد و هر ساله در فصول گرم و ایام تعطیلات با تنش های آبی به دلیل کمبود و قطع آب روبه رو می شود.
وی با بیان اینکه برنامه کاهش تنش های آبی در این مجتمع از آبان 97 براساس اولویت بندی و زمان بندی در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: هدر رفت 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 لیتر آب بر ثانیه در مسیرهای رودخانه ها که قابل رویت نبود، شناسایی شد و تعویض یک هزار و 150متر خط انتقال انجام شد.
محمدی با بیان اینکه نصب سیستم کنترل مخازن و ایستگاه های پمپاژ با قابلیت رصد 24 ساعته برای جلوگیری از سرریز مخازن و اطلاع از قطع و یا مشکل فنی تاسیسات انجام شد، ادامه داد: همچنین تجهیزات مکانیکی شامل کنتور حجمی و فلوتر هیدرولیکی نصب و راه اندازی شد که کاهش زمان رفع اتفاقات را به دنبال داشت.
وی بیان کرد: با اقدامات اصلاحی مختلف انجام شده کمترین تنش آبی را در فصل بهار امسال در این مجتمع داشته ایم و شاهد رضایت مندی مردم بوده ایم.
مدیر آب و فاضلاب روستایی نهبندان از آغاز طرح مشارکتی اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده روستای خوانشرف خبر داد و گفت: بازسازی شبکه های فرسوده این روستا با اعتبار 200 میلیون تومان در حال انجام است که از این مقدار 130 میلیون تومان با مشارکت آب و فاضلاب روستایی، 40 میلیون تومان بخشداری و 30 میلیون تومان با مشارکت مردم روستا انجام می شود.
محمدی افزود: در این روستا بازسازی یک هزار و 500 متر از شبکه داخلی و تعویض 150 مشترک به صورت کامل انجام خواهد شد.
7556* 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آب و فاضلاب ایام تعطیلات مجتمع تنش آبی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی