Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:44:45 GMT

دولت به بافت های فرسوده جنوب کرمان تسهیلات دریافت می دهد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۴۹۶۸

دولت به بافت های فرسوده جنوب کرمان تسهیلات دریافت می دهد

محمد ساردویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح برای مالک هایی که خواستار احداث واحد مسکن با تعداد کم هستند مبلغ 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده که 40 میلیون تومان آن با سود 9 درصد و 10 میلیون تومان آن با سود 18 درصد پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: متقاضیانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن، از قوانین و مقررات پرداخت و باز پرداخت این تسهیلات اطلاعات کافی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساردویی بیان کرد: مالکانی که در بافت های فرسوده قصد انبوه سازی دارند نیز می توانند برای هر واحد 70 میلیون تومان دریافت کنند، که 40 میلیون تومان آن با سود 9 درصد و 30 میلیون تومان دیگر آن با سود 18 درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اضافه کرد: چنانچه انبوه سازان قصد احداث ساختمان با فناوری نوین داشته باشند مبلغ این تسهیلات به 90 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد، که 40 میلیون آن با سود 9 درصد و 50 میلیون تومان آن با سود 18 در صد محاسبه خواهد شد.
وی اظهار داشت: هم اینک با در اختیار گذاشتن زمین های مناسب ساخت و ساز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراکز شهرستان های جنوبی استان کرمان به غیر از شهرستان جیرفت، احداث مسکن به صورت ویلایی در دستور کار این اداره کل است و در شهر جیرفت برای متقاضیانی که مجوز انبوه سازی دارند زمین برای احداث آپار تمان واگذار خواهد شد.
ساردویی ضمن بر شمردن اهمیت باز آفرینی شهری در بافت های فرسوده گفت: اصلی ترین سیاست دولت تدبیر و امید احداث مسکن در بافتهای فرسوده است.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل راه انقلاب اسلامی فناوری قوانین و مقررات مدیرکل راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند