Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: مرکز تحقیقات متالورژی به زودی در دانشگاه آزاد زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه مرکز تحقیقات متالورژی در واحد زنجان به زودی افتتاح می‌شود، گفت: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز تحقیقاتی متالورژی در کشور است که بخش عظیمی از نیاز‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی پژوهشگران استان و کشور را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیروزفر با اشاره به پتانسیل بالای استان زنجان در زمینه صنایع و مواد اضافه کرد: مرکز تحقیقات متالورژی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با هدف ارتباط با صنعت از طریق انجام طرح‌های پژوهشی و انجام آنالیز‌های مورد تقاضای صنعت فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: آینده‌پژوهی در راستای چشم‌انداز ۱۴۰۴ با مدنظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی، برقراری ارتباط با صنعت و بررسی و رفع مشکلات موجود در قالب طرح‌های پژوهشی، ارائه مشاوره به صنایع فلزی و معدنی، انجام آزمون‌های مورد نظر صنایع و اداره استاندارد با توجه به ظرفیت‌های بالای موجود در این زمینه و ... از مهمترین اهداف و چشم انداز مرکز تحقیقات متالورژی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زنجان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان