Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:01:41 GMT

پیکر شهید مدافع امنیت در اردبیل تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۹۳۸

پیکر شهید مدافع امنیت در اردبیل تشییع شد


پیکر شهید مدافع امنیت محمد محمودزاده با حضور اقشار مختلف مردم گرمی و اردبیل تشییع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور اهالی شهیدپرور گرمی برگزار شد؛ از محل خدمت این شهید والامقام پیکر او تشییع و با انتقال به اردبیل و اقامه نماز میت بر پیکر وی با حضور گسترده اهالی اردبیل تا زادگاهش خیارک تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شامگاه دیروز گروهبان یکم محمد محمودزاده درجه‌دار شجاع در گرمی در درگیری با قاچاقچیان اشیای تاریخی به ضرب گلوله شهید شد و امروز پیکر وی برای تشییع به زادگاهش منتقل شد.

در این درگیری علاوه بر شهادت محمودزاده یکی دیگر از درجه‌داران نیروی انتظامی مجروح شد به طوری که با تلاش ماموران انتظامی عوامل این باند قاچاق اشیای تاریخی که پنج نفر بودند دستگیر شده و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک خودرو کشف و ضبط شده و قاچاقچیان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
استاندار اردبیل با حضور در منزل این شهید والامقام اظهار کرد: شهدای گرانسنگ ما همواره در راه خدمت به این مرز و بوم و دفاع از امنیت این کشور جانفشانی کرده و راه آنها همچنان تداوم دارد.
اکبر بهنامجو با تبریک و تسلیت به خانواده والامقام خاطرنشان کرد: شهدا برای این ملت سرمایه معنوی هستند که به واسطه شجاعت و دلیری آنها کشور در این 40 سال در اوج آرامش و امنیت بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانواده خودرو سرمایه کشف و ضبط نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه

دریافت 39 MB

تصویربردار: پریسا خداویسی

کد خبر 6097255

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز