Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این نشست پیرامون موضوعاتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه‌ی ورزش، سلامت و نشاط جامعه مباحثه شد.

 اعضا در این نشست بر لزوم بهره‌مندی از امکانات درون و برون سازمانی برای افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌های اعضای علمی در ابعاد جسمی و روحی جهت نیل به نشاط وشادابی در جامعه و بویژه در جامعه‌ی دانشگاهی کشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمرکز بر رشته‌های فوتسال، شنا، تیر اندازی، کوهنوردی و سوارکاری به عنوان اساس اولیه‌ی فعالیت‌های کارگروه در این نشست مدنظر قرار گرفت.

دکتر پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در پایان جلسه حکم مسئولیت کارگروه ورزش و تربیت‌بدنی را به دکتر کریمی فیروزجائی تقدیم نمود و برای برداشتن گام‌های بعدی در این مسیر ابراز امیدواری کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند

ایسنا/فارس در نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر صدرا شیراز مواردی نظیر تقویت زیرساخت‌های ورزشی صدرا مطرح شد و درباره آن تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.

رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین  ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت  صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر