Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا در یک سری نامه اعلام کرد، حقوق کارمندان وزارت کشور، بازرگانی و دادگستری آمریکا که تلاش کنند مانع تحقیقات کنونی مجلس نمایندگان شوند، احتمالا متوقف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الیجا کامینگز رئیس کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: مطلع باشید هر یک از کارمندان این وزارتخانه‌ها که افسران یا کارمندان دولت فدرال را از مصاحبه با این کمیته منع و تهدید کنند احتمالاً با قطع حقوقشان مطلع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته نظارت مجلس نمایندگان به دنبال مصاحبه‌های رونویسی شده با هشت تن از مقامات کنونی و سابق دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در رابطه با دو تحقیق است. یکی از این تحقیقات در رابطه با اضافه شدن یک سوال در زمینه حق شهروندی در سرشماری ۲۰۲۰ بوده و تحقیقات دیگر به تبعیت وزارت داخلی از قوانین حفظ و نگهداری سوابق فدرال مربوط است.

کامینگز در یک اطلاعیه به پیوسته این نامه‌ها گفت: سوالات مربوط به هفت مصاحبه از این هشت مصاحبه قبلاً رد شده و یا همچنان بدون پاسخ باقی مانده است.

این اقدام برای قطع حقوق در بحبوبه تشدید تنش‌ها میان دموکرات‌های مجلس نمایندگان و کاخ سفید حول محور روند این تحقیقات مطرح شده است. ماه گذشته دونالد ترامپ به خبرنگاران گفته بود که قصد دارد با تمامی احضاریه‌ها مبارزه کند.

در هفته‌های اخیر کاخ سفید به چندین تن از مقامات کنونی و سابق دولت فدرال دستور داد تا درخواست‌های دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای ارائه مدرک به کمیته نظارت را رد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر،  حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند