Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از عضویت ۴۵۱ هنرمند استان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: هنرمندان با عضویت در صندوق اعتباری هنر از خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

«جواد کارگران» امروز (۱۸ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: استفاده از خدمات بیمه ای هنرمندان بر اساس توافق میان سازمان تأمین ‌اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: بر این اساس از زمان ثبت این توافق هنرمندان، نویسندگان، فیلمسازان و روزنامه نگاران واجد شرایط استان پس از گذراندن مراحل ثبت نام در سامانه صندوق اعتباری هنر و تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بهرمندی از خدمات بیمه ای به سازمان تأمین ‌اجتماعی استان معرفی می شوند.

 

وی ابراز کرد: با عضویت هنرمندان، نویسندگان، فیلمسازان و روزنامه نگاران واجد شرایط در سامانه صندوق اعتباری هنر جدای از بهرمندی از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی از کمک ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل 10 درصد از دستمزد مصوب شورای عالی کار در هر سال، بابت حق بیمه ماهانه خود نیز بهره‌مند می شوند.

 

کارگران بابیان اینکه هنرمندان زیادی در سطح استان از این طرح دولت استقبال کرده اند ابراز کرد: حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه هدف اصلی اجرای این طرح است.

 

به گفته وی، ساماندهی و یکپارچگی در حمایت از جامعه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان و تبدیل حمایت های مقطعی متکی بر منابع مالی مردمی و غیر دولتی، حمایت از خلاقیت ها و نوآوری ها در حوزه فرهنگ و هنر و شناسایی، جذب و هدایت استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه مرحله ای کمیت و کیفیت حمایت ها منطبق با اولویت بندی اعضا و نیازها و افزایش تدریجی تعداد افراد تحت پوشش، جذب سرمایه گذاری ها و تأمین منابع مالی جدید برای توسعه فعالیت ها در حوزه فرهنگ و هنر از دیگر اهداف راه اندازی صندوق اعتباری هنر است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مراسم اختتامیه مرحله کشوری حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل هلال بن علی آران و بیدگل اصفهان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی