Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه بندر خشک یزد به انحراف رفته و مانند شهرک‌های صنعتی عمل می‌کند گفت: صدور مجوزها در بخش کشاورزی استان یزد با مشکل روبه‌رو است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید جمال سجادی پور در کمیته تسهیل گری سرمایه گذاری در استان یزد با اشاره به اینکه واگذاری زمین در بحث سرمایه گذاری از اهمیت بسیاری برخوردار است اظهار داشت: 97 پرونده در کارگروه آورده شده که 73 پرونده مربوط به بخش کشاورزی و مابقی به بخش‌های دیگر اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه از پرونده‌هایی که به کارگروه 55 درصد تائید و 45 درصد مخالفت شده است اضافه کرد: اولین چیزی که در سرمایه گذاری اهمیت بسیاری دارد به بحث زمین بازمی‌گردد که امیدواریم این مسئله در استان مرتفع شود.

وی صدور مجوزها در بخش کشاورزی استان یزد را با مشکلات زیاد عنوان و خاطرنشان کرد: این بخش فرآیندهای هزینه‌بر دارد که در این راستا پیشنهاداتی ارائه شد و حداقل یکسری از موافقت‌های اصولی در تأسیس را می‌شود ادغام کرد و این اختیار را استان یزد دارد.

لرستان| کشاورزی پلدختر مدفون در گل‌ولای؛ باغات سیل‌زده لایروبی شودجزئیات خسارات سیل به بخش کشاورزی از زبان یک نمایندهبارش برف 340 میلیارد به محصولات کشاورزی رامسر خسارت زد

سجادی پور با اشاره به اینکه 38 پهنه تولیدی در استان یزد مصوب کردیم گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان این امکان وجود دارد که سرمایه گذار نیازی به طی کردن فرآیندهای مختلف نباشد و شخص سرمایه گذار را راهنمایی و پهنه مورد نظر را به وی معرفی می‌کنیم تا بتواند با آسودگی بیشتری سرمایه گذاری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه 2 پهنه در شهرستان اردکان به مرحله واگذاری رسیده است افزود: این پهنه‌ها با مشارکت مردم است که یکی از آن 300 و دیگری 100 واحدی است.

وی با اشاره به اینکه در بحث بندر خشک استان یزد باید در حوزه هلدینگ صادراتی ورود پیدا کند گفت: بندر خشک استان به شکلی از وظیفه خود دور شده و به انحراف رفته و به مانند شهرک‌های صنعتی زمینی را واگذار و به صورت مشارکتی عمل می‌کند، در حالی که باید به اقدامات واردات و صادرات توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سجادی پور در پایان به مشکل در تنظیم بازار و عرضه مستقیم در استان اشاره کرد و گفت: شهرداری می‌تواند مرکز عرضه‌ای را آماده و در اختیار تشکل‌ها قرار دهد و بتوانیم عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برای مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان