Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های حساس ۲ هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم امسال کیفیت لیگ برتر بهتر از سال‌های قبل بود و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. همچنین بازی‌های تیم‌های پایین جدول با وجود قطعی شدن سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته یک از حساسیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فوتبال ورزش جذابی است و تا سوت پایان بازی هیچ چیز مشخص نیست، اما پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

 پرسپولیس تیم باثبات لیگ برتر بوده است 

قاسمپور درباره بازی حساس پرسپولیس و ماشین سازی بیان کرد: در این بازی طرف ترازو به سمت پرسپولیس است. پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و این تیم در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی دارد. پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بوده که در بازی‌های لیگ برتر ثبات داشته است و از اول فصل در بالای جدول حضور داشته است. بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم در یک سطح هستند. در آن طرف ماشین سازی بازی بسته‌ای ارائه می‌کند و در ابتدا به دنبال گل نخوردن است و بعد از آن به  اتفاقات فوتبالی از جمله ضربات ایستگاهی و پنالتی دل خوش می‌کند تا گل بزند. این تیم تبریزی دست به حملات همه جانبه نمی‌زند.

تیم سپاهان فراز و نشیب زیادی داشته است 

کارشناس فوتبال درباره بازی سپاهان و پدیده در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: سپاهان در شروع فصل نتایج خوبی گرفت، اما بعد از آن در چند بازی شکست و مساوی کسب کرد و از قهرمانی دور شد، اما این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. همچنین تیم سپاهان فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشته است. از آن طرف هم تیم پدیده هم برای کسب سهمیه آسیایی هنوز شانس دارد.

شکست برابر سپیدرودرشت برای تراکتورسازی گران تمام شد 

او درباره اینکه تراکتورسازی شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، بیان کرد: در ابتدای لیگ برتر تصور می‌کردیم که تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می‌شود، اما باخت‌های بدی به خصوص در بازی با سپیدرود رشت داشت و این شکست از لحاظ روحی و روانی برای این تیم گران تمام شد. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده تیم‌های بالای جدول فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشتند.

قاسمپور درباره کیفیت بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: به نظرم کیفیت لیگ هجدهم نسبتا خوب بوده است، اما کم و کاستی‌هایی هم داشته است. فشردگی بازی‌ها باعث شد که تیم‌های لیگ برتر اذیت شوند و همین موضوع یکی از دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. البته این تیم‌ها زمانی که دیدند باید در ۳ جام شرکت کنند باید فکر اساسی می‌کردند و از بازیکنان ذخیره خود استفاده می‌کردند تا فشار کمتری به بازیکنان اصلی بیاد. تیم ذوب آهن هم بازی‌های فشرده‌ای داشت، اما گروهش نسبت به سرخابی‌ها آسان‌تر بود و بازی‌های سبک تری داشت و در نهایت نتایج خوبی کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: حواشی اخیر در لیگ برتر فوتبال قابل تحمل نیست/ کمیته انضباطی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها اعلام نظر کند

زرد پوشان اصفهانی در انتظار لغزش پرسپولیس

اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است. سیتیزن‌ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد و ناتینگهام فارست با فاصله یک امتیازی نسبت به منطقه سقوط، برای بقا می‌جنگد. گواردیولا در نشست خبری امروزش به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره و در مورد کورس قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کورس قهرمانی؟
خیلی هیجان‌انگیز است، دوباره جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر، رویایی است که به حقیقت پیوست. راستش نمی‌توانستم انتظارش را داشته باشم. می‌دانم که همیشه آرزو می‌کنی آنجا باشی، اما اتفاقاتی که در گذشته افتاد و نتایج ضعیف باعث شد شک کنم. من در این فصل فکر می‌کردم شاید نتوانیم این کار را انجام دهیم.

فشردگی بازی‌ها؟
چلسی سند واقعی ما بود که در شرایط سخت هم بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. ما آماده رقابت نبودیم، اما این کار را انجام دادیم. خوب بازی کردیم؟ نه. در بازی ثبات داشتیم؟ نه. اما ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و به فینال رسیدیم.

یعنی می‌گویید بردن برای شما مهم‌تر از خوب بازی کردن است؟
هیچوقت این را نگفتم. مقایسه اشتباهی است و نباید به آن فکر کرد. وقتی شما ۶۰-۶۵ بازی در فصل انجام می‌دهید، مردم می‌گویند «شما مثل بازی‌های قبلی بازی نمی‌کنید!» غیرممکن است که همیشه در بالاترین سطح بازی کنید، معمولاً در پایان فصل این اتفاق برای ما می‌افتد که تا حدودی عادی است.

فودن بهترین بازیکن فصل است؟
او یکی از آنهاست اما من این احساس را دارم که چیزی که او می‌خواهد قهرمانی لیگ برتر است، اما نمی‌دانم. انتخاب بهترین بازیکن فصل کار من نیست، اما او یکی از آنهاست، قطعا.

بازی مقابل ناتینگهام فارست؟
جو در آنجا غیرقابل باور است. آنها برای بقا می‌جنگند و این بازی را سخت‌تر می‌کند. اما چیزی که بیشتر نگرانش هستم هادسون اودوی، مهاجمان و سلاح‌های آنهاست. فارست بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!