Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@03:07:57 GMT

جابجایی بیش از 594 هزار تن کالا از همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۰۶۵

جابجایی بیش از 594 هزار تن کالا از همدان

مصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اظهار داشت: 594 هزارو 158 تن کالا، فروردین ماه امسال از استان همدان جابجا شد.

وی افزود: عمده کالاهای حمل شده شامل محموله‌های نفتی از جمله بنزین، گازوییل، محموله‌های معدنی از قبیل سیمان، سنگ‌آهن، کنسانتره، کلینکر، گندله و شمش آهن و محموله‌های کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: در فروردین سال 98 همچنین تعداد 36 هزار و 462 بارنامه مصرفی صادر شده است.

وی افزود: در بحث امدادرسانی به مناطق سیل‌زده نیز با استفاده از توان شرکت‌های حمل و نقل، 100 ناوگان باری به این مناطق اعزام شدند.

پناهنده به میزان جابجایی مسافر در فروردین امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت تعداد 33 هزار و 908 سفر توسط ناوگان حمل‌و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان همدان انجام شد که در این سفرها 330 هزارو   598 مسافر جابجا شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون در استان همدان تعداد 20 هزار و 668 راننده و 12 هزارو 5 ناوگان باری، 2 هزار و 789 راننده و 1718 ناوگان مسافر و همچنین 43 دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهداری امدادرسانی همدان کالا پناهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان