Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:29:31 GMT

مشکلات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اردبیل احصا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۶۶۴

مشکلات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اردبیل احصا می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تسهیل روند اداری و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها زمینه‌ساز رونق سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی این شهرستان باید بر حسب اهمیت و نیاز مردم اولویت‌بندی شده و تکمیل شوند تا زمینه برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم این منطقه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت تامین آب شرب این شهرستان و روستاهای تابعه آن افزود: پروژه‌های مربوط به آب آشامیدنی شهرستان نمین،  یکی از اولویت‌های اساسی این منطقه است که با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت و طراحی و اجرای سدهای معیشتی قابل حل است.

60 طرح اولویت‌دار آماده سرمایه‌گذاری در اردبیل تهیه می‌شود669 مورد موافقت اصولی سرمایه‌گذاری در اردبیل صادر شد900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اردبیل انجام شدامامی یگانه بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی در کشور، مدیران دستگاه‌های مربوطه علاوه بر پیگیری اعتبارات عمرانی از وزارتخانه‌های خود باید تلاش کنند با ایده‌های خلاقانه و مشارکت با بخش خصوصی، مشکلات موجود را مرتفع کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نمونه‌ای از این خلاقیت را در پروژه راه‌آهن اردبیل شاهد هستیم که زمینه‌ساز تحول عظیم این پروژه مهم، در استان شد.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها نیز می‌توانند با جلب مشارکت مردمی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، به ویژه در شهرهای گردشگری استان مانند نمین نقش مهمی در بهبود وضعیت شهرستان ها داشته باشند.

امامی یگانه اظهار کرد: معاونان عمرانی فرمانداری‌ها موظفند پروژه‌های نیمه‌تمام اعم از پروژه‌های مربوط به راهسازی و گردشگری و درمانی را رصد کرده و مشکلات و کمبودهایشان را گزارش دهند تا توسط کارشناسان فنی مرتفع شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ارتقای ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهرهای استان را ضروری دانست و گفت: تسهیل روند اداری و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها زمینه‌ساز رونق سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد