Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:24:42 GMT

فرماندار: سیل 1000شغل را در دوره چگنی از بین برد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۳۳۸

فرماندار: سیل 1000شغل را در دوره چگنی از بین برد

به گزارش ایرنا، قدرت الله ترابی نژاد روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال در محل استانداری لرستان افزود: یک سوم زمین های حاصلخیز اطراف رودخانه های شهرستان که سطح بسیاری از ان زیر کشت برنج و باغات بوده، از بین رفته است.
وی با اشاره به تخریب 196 ایستگاه پمپاژ آب بر اثر سیل ادامه داد: 13 مزرعه پرورش ماهی خسارت جدی دیده و 35 کیلومتر کانال آببر کشاورزی بیش از 50 درصد تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دوره چگنی اظهار داشت: سیل امسال 100 کیلومتر جاده بین مزارع و 280 واحد دامپروری شهرستان را تخریب کرد.
ترابی نژاد اضافه کرد: زیرساخت های اساسی شهرستان بر اثر سیل صدمه دیده که تخریب هشت پل با دهنه 50 متر و 26 پل کوچک و متوسط نمونه ای از ان است و اکنون نیز زیرساختهای ارتباطی و خدماتی به صورت موقت برقرار است.
وی خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای شهرستان شد و گفت: برای بازگشت به شرایط قبل از سیل با اعتبارات معمولی بیش از 10 سال زمان نیاز است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان نیز گفت: یکهزار و 210 طرح اشتغالزایی مددجویان این نهاد 310 میلیارد ریال بر اثر سیل خسارت دیده است.
جاسم محمدی فارسانی افزود: با این روند مددجویان بیکار بدهکاری داریم که بانک ها باید در استمهال تسهیلات انان اقدام کنند و 470 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری باقی مانده از سال گذشته نیز باید در سریع ترین زمان پرداخت شود.
به گفته وی پارسال 370 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی و عشایری به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت شده است.
7269/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال زمین سیل کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی