Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در مسیر مهریز به کرمان سابقه طولانی دارد که رانندگان زیادی از فضای آن آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: سال‌های گذشته در این محل کار‌های فرهنگی، مذهبی و خدماتی زیادی برای رفاه حال مسافران و رانندگان انجام شد، ولی به هیچ وجه کافی نیست و باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز تصریح کرد: اقامه نمازجماعت، پاسخگویی به سئوالات و برگزاری سایر برنامه‌های مناسب فرهنگی باید در اولویت دست اندرکاران این مسجد که در استان تحت عنوان برند فرهنگی مطرح است، قرار گیرد.

وی افزود: سال‌های گذشته در این محل کار‌های فرهنگی، مذهبی و خدماتی زیادی برای رفاه حال مسافران و رانندگان انجام شد، ولی به هیچ وجه کافی نیست و باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تقویت شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز تصریح کرد: اقامه نمازجماعت، پاسخگویی به سئوالات و برگزاری سایر برنامه‌های مناسب فرهنگی باید در اولویت دست اندرکاران این مسجد که در استان تحت عنوان برند فرهنگی مطرح است، قرار گیرد.

محی الدینی به اهمیت نظارت در برنامه‌های فرهنگی و خدماتی و ساماندهی جاده برای پیشگیری از حوادث احتمالی به عنوان یک ضرورت و مطالبه عمومی تاکید کرد. 

تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد

رضا زارع زاده فرماندار مهریز نیز در این جلسه گفت: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بهادارن به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال به جنوب کشور در محدوده استان یزد یکی از مهمترین مساجدی است که مورد استفاده مسافران و رانندگان قرار دارد.

وی افزد: این محل به عنوان یک مجتمع بزرگ بین راهی فرهنگی، مذهبی و خدماتی تعریف شد، کار‌های خوبی هم در آن انجام شده است، ولی با توجه به استقبال و ظرفیت منطقه کافی نیست.

زارع زاده برگزاری نماز جماعت و انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول سال بر حسب ضرورت و با حضور افراد علاقه‌مند و توانمند از جمله مطالباتی است که باید پیگیری و اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: استقرار دائمی روحانی که بتواند همراه با اقامه نماز جاعت پاسخگوی سئوالات و برنامه‌های مناسب برای مردم و مسافران باشد خیلی ضروری است.

فرماندار مهریز به اهمیت ساماندهی این مسیر به خاطر تردد زیاد مسافران اشاره کرد و گفت: باید در بخش ساماندهی جاده و امور بهداشتی و درمانی در کنار فعالیت‌های فرهنگی جدی‌تر اقدام شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان