Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست شب گذشته اعضای هیئت مدیره مجمع‌بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، مدیرعامل جدید این مجمع منصوب شد.

این مجمع بین المللی به عنوان یک NGO علمی از سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت خود را در قالب برگزاری کنفرانس‌ها و هم اندیشی‌های جهانی با حضور اساتید مسلمان دانشگاه‌های پنج قاره جهان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکل گیری این مجمع نیز به نشست اساتید جهان اسلام و صاحب نظران اجلاس بیداری اسلامی در سال ۱۳۹۱ که خاتمه آن نیز با دیدار ۶۰۰ تن از اساتید مسلمان ایرانی و غیر ایرانی با مقام معظم رهبری همراه بوده است، باز می گردد.

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها متشکل از کارگروه‌های تخصصی، سازمان مردم نهادی است که به فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح جهان اسلام می‌پردازد و هدف اصلی آن هم افزایی میان اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در سطح بین الملل به منظور زمینه سازی علمی، فناوری و فرهنگی برای تمدن نوین اسلامی است.

ایزدی رئیس جدید این مجمع مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مطالعات ارتباطات جمعی خود را از دانشگاه هیوستون و مدرک دکتری ارتباطات جمعی خود را نیز از دانشگاه ایالتی لوییزیانا دریافت کرده است، هم اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران است.

وی که به عنوان یکی از کارشناسان ارشد در حوزه مطالعات بین الملل و به ویژه ساختار‌های قدرت و جامعه در آمریکا شناخته می‌شود، دارای آثار متعدد علمی از قبیل کتب تالیفی، ترجمه چندین عنوان کتاب و مقاله، چاپ ده‌ها عنوان مقاله در نشریات داخلی و خارجی و سخنرانی در همایش‌های متعدد داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

ایزدی مدیرعامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: به دنبال جنایت‌های فجیع رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی در نسل کشی مردم مظلوم و مقتدر غزه، موجی از محکومیت این عمل شنیع، سراسر جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را فرا گرفته و اساتید و دانشجویان حقیقت طلب و آزادیخواه در اکثر دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا و ایتالیا به پا خواسته و خواستار پایان دادن به این جنایات در حق مردم بیگناه فلسطین و غزه شده و از دولت‌های خود خواسته اند که از حمایت رژیم کودک کش اسرائیل دست بردارند.   اساتید بسیجی خراسان رضوی آورده اند: در حوادث اخیر در غزه و فلسطین، ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که اینها شعاری بیش نبوده است و آزادیخواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری میک رده اند و دولتمردان آنها در عمل اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.   در این بیانیه آمده است: لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علایم این افول و نابودی در جای جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.   اساتید بسیجی خراسان رضوی در این بیانیه تصریح کرده اند: ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام خامنه‌ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خطاب به آنان صادر کرده، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان از پا نشینند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد