Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:26:01 GMT

۸ زندانی با جرائم غیرعمد همدان توسط کمیته امداد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۹۴۹

۸ زندانی با جرائم غیرعمد همدان توسط کمیته امداد آزاد شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۸ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته توسط کمیته امداد آزاد شدند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علی بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، در مورد خانواده‌های دارای سرپرست زندانی تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: 377 خانوار دارای سرپرست زندانی مددجوی کمیته امداد استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک به معیشت، جهیزیه، درمان، مساعدت‌های بلاعوض، وام کارگشایی و خدمات فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده به این خانواده‌ها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بیان کرد: در سال گذشته با کمک کمیته امداد 8 نفر زندانی آزادی شدند که برای آزادی این 8 زندانی 1 میلیارد و 184 میلیون‌ ریال هزینه صرف شد.

برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در 5 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد؛ 95 زندانی مهریه داریم705 میلیارد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مازندران پرداخت شدجشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

بحیرایی با اشاره به اینکه هزینه‌های آزادی زندانیان از طریق برگزاری مراسم‌های گلریزان جمع‌آوری شده بود، عنوان کرد: بعد از آزادی زندانیان خدمتی نظیر پرداخت وام اشتغال به آن‌ها یا خانواده زندانی ارائه می‌شود.

وی ابراز کرد: خانواده‌هایی که سرپرستان آن‌ها زندانی است تا زمان آزادی سرپرست خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد مانند مستمری، جهیزیه، کمک‌هزینه تحصیلی، وام، اشتغال، مساعدت‌های موردی و کمک‌هزینه‌های درمانی کمیته امداد برخوردار می‌شوند و پس از آزادی سرپرست خانوار کمیته امداد در زمینهٔ اعطای وام اشتغال به آن‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند