Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شهرداری تهران به تعهدات خود در مقابل زندان فشافویه مبنی بر تامین وسیله نقلیه عمومی عمل کند.

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمانی که زندان های تهران به جنوب پایتخت و در محدوده حسن آباد فشافویه منتقل شدند، شهرداری تهران تعهداتی مبنی بر تامین وسیله نقلیه عمومی در مسیر این زندانها داده که تاکنون به آن عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: فرمانداری ری در جهت انجام تعهدات شهرداری تهران نسبت به زندان های بخش فشافویه مکاتبات و جلساتی زیادی را برگزار کرده که هیچ کدام به جایی نرسیده است.
جمالی پور با بیان اینکه هدف شهرداری تهران از انتقال زندان ها به حاشیه پایتخت کاهش معظلات آن بود، عنوان کرد: امروز مشکلات زندان های تهران گریبان مردم شهرستان ری بخصوص بخش حسن آباد فشافویه را گرفته است.
وی یادآور شد: متاسفانه هیچکدام از صورت جلسه هایی که شهرداری تهران در زمان انتقال زندان های تهران به بخش حسن آباد فشافویه با سازمان زندان ها متعهد شده بود، عملی نشده است.
جمالی ادامه داد: زندان های بزرگ تهران که در حدود 15 تا 20 هزار زندانی را در خود جای داده است در حاشیه جاده حسن آباد به چرمشهر واقع شده است که به دلیل دوری از مرکز شهر و نبود وسیله نقلیه عمومی، خانواده زندانیان و اهالی این بخش را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
وی یاد آور شد: خلوت بودن جاده و دور از مرکز شهر بودن زندان تهران در جاده چرمشهر مشکلاتی نظیر کیف قاپی برای خانواده های زندانیان ایجاد کرده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه به ساکن شدن برخی از خانواده های زندانیان طولانی مدت در روستاهای بخش حسن آباد فشافویه اشاره کرد و گفت: این خانواده ها که بیشتر آنان از استان های مختلف به این بخش مهاجرت کرده اند، موجب تغییر ساختار جمعیتی و فرهنگی روستاهای بخش حسن آباد فشافویه شده اند.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زندان بزرگ تهران حسن آباد فشافويه فرماندار ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان