Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@10:33:28 GMT

آغاز رمضان سخت سیل‌زدگان در جنگل‌های حمیدیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۰۳۲

آغاز رمضان سخت سیل‌زدگان در جنگل‌های حمیدیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ماه رمضان امسال در حالی آغاز شده که مردم سیل‌زده خوزستان ماه رمضان سخت و متفاوتی را تجربه می‌کنند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ماه مبارک رمضان در حالی آغاز شده که بعد از قریب یک ماه صدها خانواده سیل‌زده خوزستانی هنوز در کمپ‌های سیل‌زدگان در انتظار بازشدن مسیر بازگشت به روستای خود مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌هایی که هر کدام چند کودک خردسال دارند و دست و پنجه نرم کردن با گرمای شدید اردیبهشت خوزستان و همچنین حشرات موزی و پشه ها آرامش را از آنها سلب کرده است.

اهواز|خط خبری در مناطق سیل‌زده وجود ندارد + فیلمتا شرایط بحرانی نشده به داد سیل‌زدگان خوزستان برسید + فیلمتحلیل عضو هیئت‌ علمی ‌دانشگاه ‌اهواز از علت سیلاب‌های ‌خوزستان/خطای استراتژیک در هور‌العظیم

روستاهای مسیر خسرج از توابع حمیدیه یکی از این مناطق است که علی‌رغم بازشدن مسیر ورود به برخی از روستاها همچون خسرج خلاف توسط ارتش هنوز مردم روستاهای العوده، الحویش یک و دو، البومروح، البعید حمدان و بیت شاطی به صورت پراکنده در جنگل‌های مسیر خسرج چادر زده‌اند و برای بازگشت به خانه لحظه شماری می‌کنند.

وقتی که با مردم این کمپ‌ها هم صحبت می‌شویم همواره تنها درخواست خود را بازگشت به روستا بیان می‌کنند و شرایط فعلی خود را بسیار سخت و کلافه کننده می‌دانند.

با توجه به طولانی و فرسایشی شدن کار امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان و همچنین گرمای شدید هوا در روزهای گذشته بسیاری از گروه های جهادی به شهر خود بازگشته اند و به جز چند مجموعه مردمی و دولتی دیگر اثری از حضور چشمگیر نیروهای امدادرسان در این مناطق به چشم نمی خورد. مسئله‌ای که نگرانی مردم سیل‌زده این مناطق را دوچندان کرده است.

گزارش خبرنگار تسنیم از کمپ سیل‌زدگان مسیر خسرج را در ادامه ببینید.

گزارش از محمد امین غفاری

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • پایداری شبکه برق شادگان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است