Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سری ششم و هفتم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» با حضور شرکت‌کنندگان در تابستان ۹۸، تقدیم مخاطبان شبکه چهار سیما می‎شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در فصل جدید مسابقه تلویزیونی «چهار، سه، دو، یک» که ضبط آن از ۵ اردیبهشت، آغاز شده است، شرکت‌کنندگان در گروه‌های چهارنفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسین مروی، طراح و تهیه‌کننده مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک»، سری جدید این مسابقه به شکل تخصصی‌تری تهیه شده و شرکت‎کنندگان از طریق یک فراخوان تلویزیونی که از شبکه چهار سیما در حال پخش است، رزومه خود را برای ما ارسال می‎کنند و ما از طریق یک مصاحبه تلفنی افراد مستعد را به مسابقه دعوت می‌کنیم.

وی درباره تغییرات اعمال شده در فصل جدید مسابقه «چهار، سه، دو، یک» بیان کرد: ضبط فصل ششم و هفته مسابقه در ۸۴ قسمت ۶۰ دقیقه‎ای از ۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و شرکت‌کنندگان به شکل تخصصی‌تری در زمینه‌ هنر‌های نمایشی در گروه‌های چهار نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

طراح و تهیه‌کننده مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک»، در خصوص ساختار مسابقه و مراحل آن گفت: ساختار کلی برنامه همچون گذشته است و شرکت‎کنندگان در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در واقع از هر فصل برنامه که ۴۲ قسمت است ۳۲ قسمت شامل بخش مقدماتی، ۸ قسمت نیمه نهایی و ۲ قسمت فینال برنامه را تشکیل می‎دهد.

مروی تصریح کرد: هر قسمت از برنامه از بخش‎های مختلفی به این شرح تشکیل شده است: در بخش «تدوین» سکانسی از فیلم به نمایش در می‌آید و سپس پلان‌ها به هم می‎ریزد و شرکت‎کنندگان باید علاوه بر تشخیص تعداد نما‌ها پلان‌ها را از ابتدا چیده و تدوین کنند.

وی افزود: در بخش «خلاقیت داستانی» مقدمه‎ای از یک قصه خوانده می‌شود و شرکت‎کنندگان طبق آن مقدمه، باید یک داستان کوتاه بنویسند و در برنامه بخوانند.

طراح و تهیه‌کننده مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» تاکید کرد: در آیتم «اجرایی» مسابقه، شرکت‌کنندگان باید به انتخاب خود یک تست بازیگری، پانتومیم، نمایش‌نامه خوانی و مجریگری اجرا کنند.

وی گفت: در بخش «تحلیل فیلم» که  علاوه بر پخش سکانس‎هایی از فیلم‎های ایران و جهان، انیمیشن کوتاه و فیلم کوتاه صدثانیه‎ای، به این بخش اضافه شده است که در برنامه پخش می‌شود و شرکت‎کنندگان باید تحلیل خود را از فیلم ارائه دهند.

مروی ادامه داد: همچنین در بخش «آزاد» شرکت‎کنندگان به انتخاب خودشان می‎توانند یک آیتم در حوزه هنر‌های نمایشی و یا استندآپ در برنامه اجرا کنند.

وی درخصوص اجرای مسابقه و نحوه داوری گفت: اجرای فصل جدید مسابقه را همچون گذشته جواد مولانیا برعهده دارد و یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد، بازیگر و استاد دانشگاه رقابت شرکت‌کنندگان را قضاوت می‎کند.

طراح و تهیه‌کننده مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک»، به اسامی داوران اشاره کرد و اظهار کرد: از میان کارگردانان مسعود آب پرور، فرزاد موتمن، امیرشهاب رضویان، ابوالفضل جلیلی، مرجان اشرفی‎زاده، سیروس حسن‎پور و صادق کرمیار، از میان بازیگران، شهره لرستانی، سیما تیرانداز، نسرین نصرتی، کیهان ملکی، میکائیل شهرستانی و پرستو گلستانی، از اساتید دانشگاه محمد شهبا، مهرداد رایانی مخصوص، امیرحسن ندایی، حمید دهقان پور و سهیلا نجم و از میان منتقدان شهرام خرازی‌ها و عزیزالله حاجی مشهدی در برنامه حضور دارند و تا پایان تصویربرداری مسابقه چهره‌های داوری جدید دیگری نیز به مسابقه اضافه خواهند شد.

وی درخصوص تغییرات اعمال شده در فصل جدید مسابقه بیان کرد: در سری ششم و هفتم مسابقه از مرحله نیمه نهایی مخاطبان ما می‎توانند شرکت‎کنندگان را داوری کنند و با ارسال رای‌های خود به ما کمک کنند تا در پایان برنامه در کنار نظرات تخصصی داوران، نظرات مردمی را نیز مشاهده کنیم.

مروی ادامه داد: دکور فصل‎های جدید برنامه در یک فضای بزرگتری طراحی شده است و سعی کردیم با اضافه کردن المان‌های بصری بیشتر فضای رقابتی مسابقه را جذاب‎تر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‎مندانی که هنوز موفق به ثبت‎نام در این مسابقه سینمایی نشده‎اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق شماره‌های اعلام شده در فراخوان تلویزیونی در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از تابستان ۹۸ پخش آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون مسابقه فیلم پانتومیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.

وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی